Breaking News
Loading...
July 18, 2011

Info Post
Gambar di bawah di ambil berberapa hari selepas anwar keluar dari hospital, dia masuk hospital kononnya di telah di belasah oleh polis masa perhimpunan bersih, kalau korang tengok gambar dia dalam wad terbaring, rupa dia dah macam nak mampos, semasa dia berceramah dengan mat subu di penang hari tu, dia menggunakan pendekap leher, nampak macam nak mampos dah...

Dan gambar ini pula di ambil pada 14 julai 2011, ketika anwar pandikutti baru pulang dari jakarta, tengok... mana pendekap leher dia, adakah dia tertinggal pendekap leher tu di jakarta atau di rumah? apa ubat yang hospital pantai bagi kat anwar sehinggakan leher anwar baik dalam masa 4 hari?


Hebat-hebat lakonan anwar pandikutti ni....

6 comments:

maun said...

Dah sembuh bukak le...kalau tak macam orang gila le pulak..benda macam ni pun UMNGOK tak paham..cam ne le isu yang lebih besar.

Patut le ngok sebab akai pendek...UMNGOK!! UMNGOK..memang ngok!!

Anonymous said...

nuar ni bukan boleh di percaya.sakit ke tak sakit ke dia hentamkan menipu org ramai.pasai tu lah setiap gerak geri dia di pantau pasai dah banyak menipu..kau tak faham2 lagi ke pak maun?..org macam gini kita kene jaga2 jgn sampai diri kene tipu..kan jadi bodoh kalau kene tipu.

Anonymous said...

bukan pasal dah sembuh la ngok. tapi pasal dia berdrama sinetron. kata kena kat kepala tapi yang dibungkus leher..tak ke bongok orang yang mudah percaya sinetron low budget BABI sekor ni..NANO BABI..Bila la ko nak bertaubat..karpal pun dah suruh dah,. tak reti reti bahasa ker BABI..nak suruh cakap bahasa BABI bru nak taubat yer

Anonymous said...

pak maun confirm penyokong pkr..hehehehe dia marah kalau bloggers suruh carikan pendekap heler nuar..nuar kalau baik pun macam sakit..kalau sakit nampak macam nak kojol.dapat bantai cina doll dan gay lorong baru tak sakit..segar bugar maklumlah air dah keluar..

Anonymous said...

pelakon popular katakan....

Anonymous said...

maun ni sama spesis ngan nuar babi...kaki pungkoq.