Breaking News
Loading...
July 2, 2011

Info Post
Penjelasan suruhanjaya pilihan raya (spr) mengenai 8 tuntutan ambiga, menurut timbalan pengerusi spr, dato' wira wan ahmad, pada asalnya tiada apa-apa tuntutan dari bersih, 8 perkara yang di katakan tuntutan itu sebenarnya hanyalah cadangan, tetapi ambiga mengubah idea dengan menjadikan 8 cadangan itu sebagai tuntutan.

Aku akan uploadkan penerangan yang dia buat oleh timbalan pengerusi spr ini nanti, buat masa ni korang tengok dulu video jawapan spr terhadap pengunaan dakwat kekal...






3 comments:

Anonymous said...

Terbaek.. Kalau ada video spr keluarkan lagi biar rakyat paham.

Anonymous said...

SPR dah nak jadi parti politik dah. Elok lah masuk bertanding dalam pilihanraya akan datang. Mungkin lepas ni kita ada Pengarah dan Timbalannya sebagai ADUN ke Ahli Parlimen.

Macam ni la, Malaysia ke hadapan.

Anonymous said...

jangan heret SPR ke dalam kancah politik..tak paham btol perangai puak-puak pakatan haram nih..tapi ada lawyer berlambak-lambak..undang-undang pilihan raya pun tak boleh nak faham..tau nak tuding jari kat orang je.