Breaking News
Loading...
August 20, 2011

Info Post

Aku dapat satu sms terbang dari nombor ini 0176688404, aku tak tahu ni nombor sape, sms tu berbunyi bergini:

"Jemputan munajat rakyat menolak fitnah umno/bn akan dilakukan malam ini selepas solat tarawikh bertempat di kediaman rasmi DSAI. Pohon hadir untuk bersama-sama menolak fitnah umno/bn ke atas DSAI-AMK".

Haahaahaa... anwar mintak tolong ALLAH untuk lepaskan dia dari kes liwat, nampak sangat anwar mempergunakan ALLAH, lu sendiri bikin, lu tanggung la, lepas ni kalau satu persatu keburukan anwar ALLAH tunjukan kepada rakyat, anwar akan salahkan umno.

5 comments:

Anonymous said...

dia buat tu nak tunjuk kata dia tu alim laa..kan bulan puasa...mamat pas akan kata uhhh anwar alim laaa umno jahat..heheheh nak bagai tahu kat berok-berok pas tu tolong bagi tahu kat anwar tu supaya pergi buat sumpah macam saipul buat lepas tu serah DNA tu...poprahhh daiiii sivaji the bosss daaa

Anonymous said...

lagi baik kalau nwar ajak semua jentera pas dan pkr gi kat mekah dan munanjat kat sana, lagi cepat alah turunkan petunjuk. aku kalau nwar buat kat ghumah di 1000 kali pun aku tk percaya.

Anonymous said...

Setuju dgn Anon Aug 20,6.30pm. Lebih baik dia sendiri minta pertolongan Allah Ta'ala dgn bersumpah Muhaballah dulu. Tu yg lebih afdal sbb kita yg beragama islam akan lebih yakin jika dia berani bersumpah.
dah le Nuar...esok awak akan berjawap didalam kandang tu...takde lagi nak tangguh2. Aku pun berdoa pada Allah SWT agar kes tu tak ditangguh lagi dan Saiful diberikan keadilan sewajarnya. InsyaAllah Allah SWT tu Maha mengetahui dan dibulan yg penuh baraqbah dan keberkatan ni..Allah akan makbulkan doa hambaNya yg teraniaya.

Ular Menyusur Akar said...

Lepas tutuh shidah dia pura pura bersembahyang terawih. Manusia munafik.

Anonymous said...

no tepon chegu bard

http://chegubard.blogspot.com/