Anwar Pakai Plastik Sebelum Liwat Saiful...???


Doktor dari myanmar yang berkerja di hospital pusrawi memberitahu karpal bahawa saiful datang megadu pada dia bahawa objek plastik dimasukkan ke dalam duburnya, tetapi doktor dari myanmar itu tak bagi tahu pun apa jenis pelastik dan macam mana rupa plastik itu.

Ok ceritanya disini mudah, sebelum anwar toron saiful, anwar pakai dildo untuk kembangkan lubang jubo saiful, benda ni korang boleh tengok dan search sendiri dalam mana-mana filem prono dan dildo tu bersepah di jual di merata-rata kedai sex. semuanya akan terbongkar bila mana anwar di soal oleh pihak pendakwa dan peguam saiful nanti.

Doktor dari myanmar ni sebenarnya keliru dengan maksud plastik yang di maksudkan oleh saiful tu, maklumlah dia ni bukan paham sangat bahasa melayu apatah lagi bahasa inggris, jadi dia tak paham apakah maksud plastik yang dikatakan oleh saiful tu, fikir logik la, takan la bag plastik nak sumbat dalam jubo orang kut, mestilah sesuatu benda yang berbentuk anu yang di sumbat... yee tak..

Comments

Anonymous said…
i pun keliru.Ingat doktor menyamar.Rupenye doktor myanmar...
Anonymous said…
Aduhh anwar ni memang porn star, siap pakai dido lak tu, hebat2.
Anonymous said…
hahahaa seb bek plastik...klu besiii...haiyaaaa
Anonymous said…
lobang jubur kene sontot dek botol mineral 1.5liter masih bolih dtg keje lagi mmg gua saspeklah samalu sepol..kalau toke vivid video tau kau gerenti jadi millionair..kah..kah..kah..nasib baik tak botol stout papukeri yg menyontot

Popular posts from this blog

Cubaan Bunuh Diri Isteri Raja Petra

1900 Paderi Melayu Sampai Dari Singapura.

MELAYU PARANOID