Breaking News
Loading...
August 22, 2011

Info Post

Anwar Ibrahim hari ini menafikan beliau melakukan seks dengan bekas pembantu peribadinya, Mohd. Saiful Bukhari Azlan.

"Saya secara mutlak menafikan dakwaan terhadap saya. Saya ingin menyatakan bahawa dengan sejelas-jelasnya bahawa saya tidak pernah mempunyai hubungan seksual dengan pengadu Mohd Saiful. Dakwaannya penipuan secara terang-terangan dan kejam dan akan dibuktikan sedemikian,” kata Anwar.

Itu kata anwar... tapi apa yang penting anwar perlu jelaskan pada rakyat macam mana air mani yang masih fresh boleh ada dalam dubur saiful? kalau betul anwar tak bersalah, kenapa dia kerap tangguh kes dia sampai 70 kali? macam mana sample air mani anwar boleh sama dengan sample dna yang dapat dari tuala, berus gigi dan botol mineral water?

Hari ini anwar berceramah selama dua jam dalam kandang okt tampa mengangkat sumpah, dia berceramah pasal isu politik semasa dan sejarah dia kena pecat tahun 1998, dia langsung tak menyentuh cerita pasal kes liwat dia kenapa? anwar tak sedar apa yang dia buat bagi tadi sebenarnya mencepatkan lagi proses dia untuk ke sungai buloh, tunggu je lah nanti bila najib, rosmah, musa hasan dan berberapa lagi pakar kimia di panggil untuk menjadi saksi, itu jam baru dia tahu, ceramah dia selama 2 jam hari ini adalah perbuatan yang sia-sia...

12 comments:

Anonymous said...

Memang bangang la si nuar ni...

TokAyah said...

Memang BANGANG LA si AL JUBURI ni. Kalau setakat keterangan yang dia sampaikan dalam masa 2 jam dan 32 halaman tak payahlah tangguh sampai 70 kali. APA KAH JADAH KETERANGAN BELA DIRI TU. MEMANG KENA TIPULAH KAU PAS TERUTAMA ULAMA TEROMPAH. KAH. KAH. KAH.

SiamangBukit said...

Dah agak dah. Ini hanya lah taktik DSAI bercerita ala hikayat 1001 malam

Anonymous said...

Standard lah kalau Al Juburi punya kornar...

Typical Anwar to escape by telling another story...a fairy tales.

Anonymous said...

kalau betullah anwar punya pembelaan macam tu, ini bermakna anwar memang salah..cikgu suruh eja ayam..dia eja babi..aduh sakit otak aku nak tunggu kes ni selesai..banyak sangat kona baring..sama macam jalan nak ke penjara sungai buluh..kalau kamu perasan la...

Anonymous said...

sempat jual minyak pelincir lagi??

Anonymous said...

cara anwar membela diri seperti orang yg nak bunuh diri. seperti pesalah dadah yg sarungkan tali gantung ke lehernya.

kini yg tinggal ialah sama ada hakim percaya atau tidak penafian yg dibuatnya. logiknya hakim sudah ada bukti perbuatan laknat tu terjadi, maka hakim kata ada prima facie.

moga Allah tunjukkan kebenaran. orang jahat tak pernah mengaku dia pernah buat jahat, tetapi penjara2 kita sesak dengan orang yg tak mengaku berbuat jahat ini.

WAN

Anonymous said...

HAKIM : Ali.. awak didakwa mencuri duit di kedai pak abu kerana ada bukti kukuh.

ALI : Sya tidak bersalah yg arif.Ini ada konspirasi. Ini karana saya adalah ketua rumah sukan di skolah saya. Saya juga Ketua kelab Photografi. Mereka dengki kpd saya. Pada masa lapang saya gemar memancing. Makanan kegemaran saya kuih cucur badak dan milo suam3 telor ayam yg baru bertelur. Pada waktu malam saya suka ronda2 di jalan ampang hingga ke bkt bintang. Lagu kegemaran saya..bla..bla..bla.. Oleh itu saya tdak bersalah yg arif.

Anonymous said...

sampai 2 jam tu. dia ada pakai JAM tak? he he

Anonymous said...

Anon Ali memang terbaikk..

Anonymous said...

Beza Ali ngan Juburi adalah Juburi ketua kelab Pornografi. Harap maklum

Tak Payah Tau said...

Pertanyaan awal Hakim Mahkamah kepada si Al-Juburi...,

Hakim: Kalau begitu, bagaimana pula sample sperma yang didakwa bersamaan dengan DNA awak itu boleh berada didalam dubur si Shaiful...?

Al-Juburi: Itu suatu konspirasi yang jahat Yang Arif...! Si Shaiful & pakatannya yang berniat jahat & dengki terhadap saya telah memasukkan serbuk Viagra kedalam minuman saya, lantaran menyebabkab alat kelamin saya menjadi begitu keras. Sejenis kimia juga telah dimasukkan untuk membuat saya kurang sedar diri.

Kemudian si Shaiful telah 'menyarungkan' duburnya ke alat kelamin saya semasa saya tidak bermaya. Itulah kisah yang sebenarnya..., tidak lain & tidak bukan melainkan satu konspirasi untuk menghancurkan saya...., Yang Arif..!

Hakim : Oh.., Begitu ceritanya. Perbicaraan disambung esok...!