Breaking News
Loading...
August 14, 2011

Info Post
Gerakan untuk mengkristiankan Malaysia telah menghampiri kemuncaknya. Perjumpaan paderi seluruh negara di Pulau Pinang yg memutuskan untuk menjadikan Kristian sbg agama rasmi Malaysia & menjadikan orang Kristian sbg Perdana Menteri Malaysia telah menjelaskan apa yg tersirat di minda komuniti Kristian selama ini.

Gerakan penyebaran Kristian di Malaysia telah giat dilancarkan selepas tercetusnya Gerakan Kebangkitan Islam pada dekad 1970-an di negara ini. Sejak itu, pelbagai strategi halus dilakukan dengan sasaran mengkristiankan orang Melayu seramai mungkin. Lalu, berlakulah isu pemurtadan umat Islam seperti yg terjadi dalam kes Aishah Bukhari, Lina Joy dan ramai lagi. Ini semua bukan berlaku secara kebetulan tetapi memang telah dirancang dgn rapi oleh musuh Islam.

Semangat Perang Salib yg berlangsung selama 200 tahun tidak pernah padam di sanubari penganut Kristian. Selagi Islam tidak ditundukkan, selagi itu mereka akan meneruskan propaganda halus mereka menyerang Islam.

Islam di Malaysia memang telah diserang dari pelbagai sudut. Lihat saja anak muda Melayu pada masa kini. Celik mata saja hiburan. Akademi Fantasia (AF), Idola Kecil, Mentor dan sebagainya (sekadar menyebut beberapa contoh) adalah segmen hiburan yg diadakan semata-mata untuk melalaikan anak muda ini dari dekat dengan amalan agama mereka. Ia memang agenda terancang musuh-musuh Islam tapi tidak disedari oleh sebahagian besar drpd kita.

Pemimpin Kristian yg terlibat semasa Perang Salib pernah menyatakan bahawa Islam tidak dapat dikalahkan dlm peperangan fizikal kerana mereka berperang dengan al-Quran di tangan kanan , manakala pedang di tangan kiri. Jadi cara untuk mengalahkan Islam adalah dengan menjauhkan mereka drpd al-Quran. Ia dibuat dengan cara halus seperti hiburan, menyebarkan cara hidup Barat & keseronokan dunia. Bila mereka sudah asyik dgn keseronokan dunia, jati diri mereka akan hilang. Lalu, mereka tiada kemampuan lagi utk mempertahankan agama.

Gerakan menyebarkan Kristian di negara ini bukan baru. Ia telah dijalankan sejak kedatangan penjajah Portugis lagi. Namun begitu, mereka tidak pernah berjaya. Orang Melayu masih teguh berpegang kpd ajaran Islam.

Status Islam sbg agama rasmi Malaysia tidak pernah disenangi oleh kelompok ekstremis Kristian. Mereka telah merancang pelbagai strategi untuk menamatkan status quo ini. Seperti yg aku tekankan sebelum ini, PRU 2008 telah mengubah lanskap negara ini dr pelbagai segi. Perpecahan kronik orang Melayu Islam pasca PRU 2008 telah membuka kesempatan untuk kaum bukan Melayu untuk melancarkan perang saraf menguji ketahanan org Melayu. Pelbagai tuntutan melampau telah mereka suarakan kpd kerajaan. Mereka sedar org Melayu telah lemah. Org Melayu tidak mungkin dapat menghalang kemaraan mereka. Malaysia sudah semakin hampir jatuh ke dalam genggaman mereka.

Kini, puak komunis-zionis DAP telah menjumpai satu formula terbaik untuk menakluk Malaysia. Mereka tahu jika terus memainkan sentimen anti hak keistimewaan Bumiputera mereka tidak akan menang selamanya. Mereka tidak boleh berdiri sendiri hanya bersandarkan kpd sokongan orang Cina. Jadi mereka mencipta satu formula iaitu dengan memainkan sentimen keagamaan. Mereka menghasut penganut Kristian bahawa kerajaan tidak melayan mereka dengan adil. Kerajaan lebih mengutamakan agama Islam.

Strategi ini amat bahaya terhadap kehidupan pelbagai kaum di negara ini. Ia boleh mencetuskan konflik antara penganut Kristian dan Islam. Puak ini telah nampak formula sebegini boleh menguntungkan mereka. Mereka menjangkakan orang-orang Kristian akan menyokong mereka. Jika ia menjadi kenyataan, harapan mereka untuk menakluk Malaysia akan tercapai.

Ini berita yg amat menggemparkan umat Islam. Perang Salib baru telah dilancarkan terhadap umat Islam di negara ini. Selepas hak-hak kestimewaan kaum Melayu diserang, kini satu lagi serangan dilancarkan kepada mereka iaitu agama Islam. Jadi, telah lengkaplah serangan terhadap umat Melayu Islam negara ini. Apa lagi yg boleh kita perkatakan.

Kita mengharapkan agar kerajaan dapat bertindak dengan cepat bagi menangani isu ini agar ia tidak merebak ke konflik yg lebih rumit. Tapi apakah kita boleh mengharapkan 100% kpd kerajaan saja? Kerajaan Malaysia pimpinan Melayu dilihat semakin tidak berupaya untuk bertindak terhadap dalang-dalang dari puak minoriti ini. Jadi, tak lain tak bukan orang Melayu sendirilah yg perlu bermuhasabah diri n merenung semula apakah kelemahan mereka selama ini. Orang Melayu perlu bersatu! Serangan terhadap mereka telah mencapai tahap yg melampau. Org Melayu tidak boleh lagi menjadi defensif. Mereka perlu melakukan serangan balas pula terhadap puak pelampau ini.

Sikap budi bahasa orang Melayu tidak pernah dikenang oleh puak pendatang ini. Mereka mengambil kesempatan terhadap sikap lemah-lembut kaum Melayu. Mereka menganggap kaum Melayu lemah. Tetapi mereka silap. Orang Melayu bangsa yg suka memendam rasa. Mereka tidak suka mengganggu orang. Tapi apabila mereka dikacau & tahap kesabaran telah mencapai kemuncaknya, kaum pendatang ini pasti akan menerima padahnya.

sumber gerakan anti dap.

9 comments:

CUPING MERAH said...

betul2 tentera salib akan serang malaysia...najib pon dah bincang dengan pope camner nak serang malaysia..

opisboi said...

btul..btul..btul..najib dah kasi green lighter

kacang puri said...

pis no war!

ngeh ngeh ngeh....

JoN said...

peh pengkomen2 kat atas nun ckp cam jilatt ludah2 pope nik ajis jek...kalau aku kata spesis buta perut marah melompat2 mcm kera lak spesis2 ni... pesal korang x pegi maki kafirun2 DAPig korang trus dr nk wat fitnah ckp ds najib kasik green lght, green light pala hotak korang.. ckp dok wat pandai buleh tp bila pemimpin2 jilatan korang yg konon2 ularmak la konon terang2 sokong geng kapirun nk memurtadkan umat islam korang ckp u-turn kaw2 la plak... peh mmg roh korang jd ahli neraka selamanya la....

maun said...

UMNGOK nama Melayu..agama Islam...perangai lebih teruk dr Kristian...tindakan lebih teruk dari Yahudi...bangsa yang dah caca merba akibat 54 tahun pemerintahan dan syariat di bawa dek UMNGOK..

najiblovetuya said...

Betul tu,mase najib jumpe pope benedict hari tu dicuss mcm mane nak start perang salib...

man said...

Tolong! Tolong! Ibrahim Ali, panglima jihadku.

gentingsena said...

hadi awang cakap org umno kawan dengan bukan Islam jadi kapirun tapi bila pas+ dap+pkr perintah selangor nak jadi islam tulin ... pirahhh. kalu ikut la semua ulama dalam pas sudah jadi.... nauzubillah.. akan jadilah mcm hadi awang kata kpd org, kembali kpd dia balik. lambong mercun bola jatuh muka sendiri. nah sekarang kristian semakin berani. ulamak pas, sokong pula baca Quran dgn pembesar suara sebelum subuh tak boleh, bising konon. sebelum ni tak kalut pun, masa BN perintah nik aziz tak bunyi pun, bila dap perintah(kawan dia kot) kenapa jadi mcm tu... sejahil org umno, tidaklah menghalang, nak baca Quran waktu mana pun.. org kafir tak komen pun. Org Islam Selangor fikirrrrrrrr laa...orang pas,pkr dap yg masih syg Islam, janganla mencaci maki dan salah kan org saja pertahankan ajaran Islam...bukan parti yg memusnahkan Islam.

CUPING MERAH said...

SUDAH SUDAH LA UMNGOK DUK WAT CITER...LU ORANG KENA INGAT YANG PERINTAH MALAYSIA SEKARANG KERAJAAN BN..APA BERLAKU SEMUA ANGKARA BN...BN PUNYA KUASA UNTUK MEMBUAT KEPUTUSAN..