Breaking News
Loading...
August 19, 2011

Info Post

Dulu aku pernah tulis yang bangunan yayasan selangor di bukit bintang, kl, akan di jual kepada seorang taukei cina dari singapura, cerita itu memang berasas klik sini, tapi cina singapore tu beli bangunan tu bukan nak buat property.

Bila selesai jual beli antara kerajaan negeri selangor/yayasan selangor pada tahun 2012 nanti, cina singapore tu akan buat major renovation keatas bangunan tu, kemudian menurut sumber dalaman yayasan selangor, bangunan itu akan di jadikan ibu pejabat dap, yaa...dap beli bangunan itu dari cina singapore.

Sifirnya mudah, dap tak boleh beli direct daripada yayasan selangor kerana itu akan menimbulkan kemarahan rakyat selangor dan orang melayu, jadi dap appoint satu syarikat koroni depa untuk beli bangunan tu, nampak tak jalan nye? bila bangunan tu dah siap di ubah suai, syarikat itu akan iklankan bangunan untuk di jual, tapi itu sebenarnya dummy je, pembeli memang dah ada pun, dan pembelinya adalah dap.

Bila rakyat pertikaikan, dap akan jawab, itu syarikat nak jual, so kami beli la, habis cerita, nampak tak macam mana liciknya permainan dap nak kuasai harta milik orang melayu, tak dapat cara kasar, cara halus depa buat, yang bodohnya melayu-melayu dalam pakatan haram juga.

3 comments:

Anonymous said...

Next PRU kasi campak dlm lombong ini Khalid.Kalau org Selangor pilih dia juga memang tolol la...ambik penasihat ekonomi satu ringgit..hancus Selangor

Anonymous said...

dahsyattnya!!!

Anonymous said...

aku xsuka dgn pendirian org melayu dlm pakatan sialan ni...