Bravo PERKASA, Aku Sokong Statement Ibrahim Ali..


Presidennya Datuk Ibrahim Ali berkata, Perkasa menuntut kerajaan menyelesaikan isu tiga perkara yang tertunggak iaitu, isu perhimpunan BERSIH, isu video seks Nuar Ibrahim dan isu penglibatan DAP dalam Kristianisasi.

Menurut Tok Him, kesemua tiga isu tersebut telah mempunyai asas yang kukuh untuk dilakukan pendakwaan dan sekiranya pendakwaan telah dilakukan, terpulanglah kepada mahkamah untuk membuat keputusan. Sikap berdiam diri kerajaan terhadap tiga perkara tersebut sangat tidak dapat diterima, terutama isu perhimpunan BERSIH yang mana menurutnya demi mempertahankan keluhuran undang-undang, Perkasa sanggup untuk tidak turut serta dalam perarakan tersebut tetapi sehingga ke hari ini mereka yang menentang dan mencabar undang-undang negara itu masih lagi tidak didakwa.

Tok Him berkata, Perkasa akan melakukan "sesuatu" terhadap kerajaan sebagai protes sekiranya tiga isu tersebut tidak diselesaikan tetapi tidak pula menyatakan dengan jelas apakah bentuk tindakan yang akan diambil. Tok Him cakap kalau tidak dilakukan pendakwaan ke atas tiga isu di atas, "silent majority" akan menghukum DS Najib pada PRU 13 nanti.

komen aku: aku sokong tok him punya kenyataan, tapi pada aku, bukan sahaja najib yang lembab yang melembabkan keadaan ini adalah sepupu dia, kerismuddin CKMM, dia lah manusia yang membiarkan segala kekalutan ini berlaku, pendemo bershit tidak di dakwa hanya di beri AMARAN KERAS, Pelakon Filem Lucah, Nuar Pandikutti lepas bebas walau pun terbukti dia sebagai orang islam melanggani pelacur tak tau la aku kalau nuar pandikutti tu dah murtad macam lina joy, tapi orang melaporkan pula di dakwa, dap di biarkan bermaharajalela memurtadkan umat islam. kenapa? pasal malaysia ada menteri dalam negeri macam niamahh ka hai...

Comments

Anonymous said…
Kerajaan Penakut..! Berani dengan rakyat2 kecil sajer... dengan rakyat2 'besar'.... dsah tak tahu nak buat apa...

I miss pentadbiran Tun Mahathir....! Cakap banyak tarak guna punyer, Najib..!!
Anonymous said…
najib mmg tarak guna... dia pun rosmah dok guna... hahaha...
Anonymous said…
aku tgk najib berucap pun aku tahu dia jenis mcm mana. banyak sangat selekoh2... apa salah straight to the point. ada pernah sekali lawatan rasmi ke spore. 2 pemimpin berucap. aku bukan bangga sangat org spore nih, tp aku tgk presiden dia ckp tros point, bukan mcm najib banyak bunga. so, sama la mcm apa dia buat... najib boleh blah bersama rosmah utk selamatkan melayu dan islam...
Anonymous said…
Dasar inclusive dan engage tidak memihak cara pemikiran dan hujahan straight to the point.
Sebab dasar inclusive dan engagement wajib ambik hati dan jaga hati semua orang termasuk persada dunia antara bangsa contoh Mubarak Hussein dan Pope Vatican selain dari daripada hati orang Islam dan Melayu.
arjuna waspada
chnagkat lobak

Popular posts from this blog

Cubaan Bunuh Diri Isteri Raja Petra

1900 Paderi Melayu Sampai Dari Singapura.

MELAYU PARANOID