Breaking News
Loading...
August 24, 2011

Info Post

Khalid ibrahim menipu lagi, kelmarin dia kata DYMM Sultan Selangor menitahkan supaya di tubuhkan satu majlis syura untuk selesikan kemelut di antara jais dan gereja haram dumc, wahh... dengan megahnya khalid menipu rakyat selangor dengan mengatakan bahawa dialah yang akan mengetuai majlis syura itu. macam real je khalid gagap cakap.

Tapi semalam segala penipuan khalid kantoi apa bila setiausaha sulit DYMM Tuanku Sultan Selangor mendedahkan yang Tuanku terkejut dengan kenyataan khalid itu, malah tuanku tidak tahu menahu tentang penubuhan majlis syura itu, yang tuanku minta pada khalid ialah, segera selesaikan masaalah itu dan tuanku meminta khalid gagap bawak sekali mufti dan timbalan mufti selangor, ye lah si khalid ni kan buta agama, takut dia kena kelentong pulak dengan puak-puak kristian tu.

Apa pun sekarang ni puak-puak pembangkang makin berani menjual nama sultan dan raja-raja melayu, samalah macam kes ambiga hari tu, dia hanya berjumpa dengan setiausaha sulit YDP Agong tapi dia pukul canang satu malaysia kata dia jumpa YDP Agong dan Agong benarkan perhimpunan bersih itu di jalankan. tak ke sial namanya tu.

5 comments:

Anonymous said...

inilah akibat jika kavibitha kaur dah murka!

Anonymous said...

Bengong punya Khalid gagap.

Anonymous said...

Pelik betul orang Gagap nih...


Disebabkan gagap;
Dengan sultan dia tipu.
Dengan padri dia kena tipu.

Anonymous said...

Jika boleh lah ... saya pohon Sultan Selangor -

1. Pecat MB sekarang kerana mengatakan titah Sultan tapi kebenaran sebaliknya.
2. Pecat MB sekarang kerana tidak mampu menjaga kepentingan Islam mungkin kerana kurang ilmu dan penghayatan Islam.
3. Pecat MB sekarang sebelum rakyat Selangor yg berugama Islam mengambil tindakan mereka sendiri.

4. Melantik Hassan Ali sebagai MB kerana telah menunjukkan kewibawaannya menjaga kepentingan Islam (kes arak Shah Alam & kes DUMC).

Mohon perkenan Tuanku Sultan.

DAULAT TUANKU.
DAULAT TUANKU.
DAULAT TUANKU.

Anonymous said...

lepas ni ada pertabalan khalid gagap jadi paderi. dah disetujui oleh sultan india mali ambigagap