Breaking News
Loading...
August 18, 2011

Info Post
Ah soo baju hitam tu kata dia yakin tak ada orang muslim, dia kata ini function muhibbah, kalau muhibbah pastinya ada orang melayu cina dan india, baru lah muhibbah namanya. pegawai jais tanya kompom ke tak ada muslim dalam dewan tu? ah soo tu pusing cerita dia kata dia hanya tetamu, pulak dahh...

Itu la serba sedikit soalan yang di tanyakan oleh penguatkuasa jais pada seorang tetamu dan dan pengajur majlis memurtadkan umat islam di gereja haram DUMC.

Korang takan jumpa video ni dalam blog-blog pro murtad, ye la takan depa nak siarkan video ni dalam blog depa kan, kantoi la nanti, apa pun korang tengok la video ni dan dengar betul-betul apa soalan dari jais dan apa jawapan dari pihak gereja, perhatikan situasi sebenar apa yang berlaku di situ, khalid samad tak tulis pun dalam blog dia yang ada seorang muslim yang telah murtad menceritakan pengalaman semasa dia masih menjadi muslim, siapa yang dah tengok buat la ia sebagai ulang kaji, hal akidah ni tak boleh buat main-main...

1 comments:

braveiron said...

Kuasa didahulukan, undi diutamakan, jawatan diidam2kan