Breaking News
Loading...
August 18, 2011

Info Post

Sekali lagi setiausaha agung pas mustafa ali mengakui yang umno kehadapan dalam memperjuangkan akidah umat islam dari di siat-siat oleh sekutu mereka dap, semalam dalam sidang media, mustafa ali mendedahkan yang pas ada bukti sahih yang umno terlibat dalam serbuan keatas gereja DUMC yang ketika itu mereka sedang nak murtadkan umat islam.

Kenapa pas terlalu dengki jika benarlah umno yang menjadi dalangnya bukan ke bagus umno berjuang untuk mempertahankan akidah umat islam? sedangkan dalam masa yang sama pas tidak berbuat apa-apa, malah pas melalui khalid samad timbalan persuruhjaya pas selangor memperlekehkan tindakan jais.

Mustafa ali kata dia ada bukti umno jadi dalang, aku cabar mustafa ali keluarkan bukti kalau dia ada, biar rakyat tengok siapa dalang dan siapa petualang...

5 comments:

CINANAT FUCKATAN said...

aku tengok muka musrafa ali ni sebijik mcm paderi!!...muka x berseri lagsung!!!..penuh ketuat!!haha...byk mnum air holi kot...haha

Anonymous said...

Saya tidak menyokong mana-mana parti politik, tapi jika benar UMNO yang terlibat .... Saya ucapkan Terima Kasih. Sekurang-kurang di padang masyhar tidak akan dipersoalkan tentang kelalaian pemerintah. Ke NERAKA JAHANAM jika pemerintah tidak bertindak.

Kpd Dr Hassan Ali, semoga Allah SWT memberi kekuatan & kesabaran. Teringat saya waktu kecil sering melihat Ehwal Islam, Dr Hassan seorang moderator yg hebat & telah mengerakkan hati kecil ini untuk terus mencari ilmu Allah SWT.

Berjuang demi agama Allah SWT tidak kenal kedudukan dan pangkat.

aku@JB

hafiz said...

Sepatutnya Hasan Ali yang bercakap,
Bukan Puok2 nih

Aliffnajmi said...

PAS sokong bila kafirun tak mahu bacaan kitab suci Al Quran kedengan diruang udara Penang.
Kini, PAS marah bila UMNO mencegah kemungkaran dan murtad Selangor.
Nampak sgt DAP dah berjaya membodoh2kan PAS yg mmg bodoh tu.

Anonymous said...

Kalau UMNO menjali gerakan di belakang JAIS ini, alangkah bangganya aku dgn UMNO. Takbir!