Breaking News
Loading...
August 4, 2011

Info Post

Bayangkan seorang pendatang tampa izin yang baru mendapat kerakyatan dan di angkat oleh partinya menjadi ketua wanita menghina mahkamah, menghina polis dan menghina kerajaan dengan perkatan sehina-hinanya...

Pendatang haram ini masih lagi terlepas dari di panggil oleh polis, korang fikir la sendiri, seorang pendatang haram boleh menghina institusi mahkamah, apa tindakan polis terhadap pendatang haram ini??? kenapa polis membiarkan pendatang haram macam zuraidah menghina mahkamah???

2 comments:

anselmo said...

Hoi puak UMNO, lu bukan paham apa YB Zuraidah tu ckp. Dia contoh kejayaan warga asing di sini. Lu anak tempatan ..... kecut, tak berani lawan, harap duit haram je. Aku ni syok giler kat YB aku ni, semalam aku ngan dia kat Nasi Kandar Kayu di Ampang. Mulut dia busuk beb, hanyir bau sampah, bukan sebab puasa, bulan2 biasa pun mulut dia bau mulut buaya, siap ada lalat lagi.

azmean said...

laa patut la muka lain mcm je..bukan keturunan warga malaysia. Asal warga mana ni...warga kubur....

Bangsa asal dia pun tak nak mengaku ni....muka lampirrr...

Yg cam ni la kena antor balik....menyusahkan warga tempatan.