Ramai Penyokong Bershit Menyokong Group Mempromosi Murtad...

Haahaa awal-awal puasa ni aku di beritahu oleh seorang kawan yang meninggalkan komen dalam blog aku, dia bagi tau ada banyak penyokong bershit yang menyokong group murtad di dalam facebook, bila aku search dalam fb, yaa ternyata betul apa yang dia cakap tu.

Sampai bila kita nak biarkan hamlau-hamlau ni mempromosikan murtad di malaysia, takan skmm dan kdn nak berdiam diri, apa kerja skmm sampaikan benda macam ni mereka tak boleh nak pantau, makan gaji buta ke skmm oii...

Bila aku search nak tengok sapa ahli-ahli yang berminat dengan group murtads in malaysia and singapore ni, terkejut aku, banyak di antara ahlinya yang menyokong bersih, ini boleh di lihat pada badge di profile picture mereka, apa nak jadi la dengan puak-puak pembangkang ni, bila di search dengan lebih detail lagi, raja petra dan berberapa orang pemimpin pakatan haram pun joint jugak group ini, korang boleh cek sendiri group tu di sini.








Comments

Popular posts from this blog

Cubaan Bunuh Diri Isteri Raja Petra

1900 Paderi Melayu Sampai Dari Singapura.

MELAYU PARANOID