Breaking News
Loading...
August 27, 2011

Info Post
Kes liwat anwar akan bersambung pada 19 september ini, itu pun kalau dia tak mintak tangguh lagi la, tapi ramai yang berpendapat setelah lima hari bersidang, ada kemungkinan anwar akan beri lagi pelbagai alasan untuk mintak tangguh lagi kes.

Selama lima hari bersidang, tiga orang saksi yang diharap oleh anwar dapat menyelamatkan nyawanya telah kantoi di tangan pendakwaraya, satu persatu saksi anwar kantoi, bermula dengan dr osman dari pusrawi kemudian dr david wells dan semalam dr brain mcdonald. macam-macam mereka cuba belit pendakwaraya, tapi mereka lupa yang pendakwaraya bukan lah bodoh macam penyokong pakatan haram.

Cukup menyedihkan, selama lima hari perbicaraan anwar berlangsung, mahkamah kelihatan lengang, tidak ada kelibat penyokong-penyokongnya, tidak seperti masa perbicaraan kes liwat pertamanya dulu, mahkamah penuh sesak, mungkin ramai penyokong anwar sudah mula sedar apa yang berlaku kali ini bukanlah konspirasi seperti yang kerap di sebut oleh anwar, rakyat akan fikir, sekali mungkin benar itu konspirasi, tapi kalau sudah dua kali, takan konspirasi lagi kut.

Apa pun sama-sama lah kita tunggu 19 september ni, mungkinkah perjalanan perbicaraan kes liwat anwar akan tertangguh lagi...

5 comments:

Anonymous said...

keberkatan Ramadhan ditunjukan yg hak...hanya org2 kapir yg tidak mahu Islam ramai disekeliling nya..hmm.

Anonymous said...

ini semua adalah petunjuk2 sebagai kesan Sumpah Laknat Saiful..

selama 2 jam DSAI berhujah membela diri dengan 32 muka surat..tetapi yang sebenarnya ISI tak ada..

dengan Barisan Peguam2 yang terhebat di malaysia..akhirnya lihatlah..akal fikiran mereka ditutup dari menghasilkan Kenyataan2 Membela diri yang kuat dan kukuh, tetapi malang nya, wahai DSAI inilah hasil kesan SUMPAH LAKNAT SAIFUL...

Pakar DNA yang diimpot khas dari Australia pun nampak nya memakan diri balik..Sedar tak Sedar ini pun juga hasil kesan SUMPAH LAKNAT SAIFUL..

whiteorange said...

Anwar terus membilang jarinya , apakah masih kekal sepuluh .....

Zek said...

Ketentuan ALLAH tiada siapa dapat menghalangnya. Doa orang yang terinaya akan dimakbulkan ALLAH.

Orang yang berani bersumpah mubahalah tak mungkin berbohong. Hj Mohd Saiful dan Dato Eskay pasti berkata benar.

Yang HAK pasti berdiri dan yang BATIL pasti jatuh.

ALLAH pasti akan tunjukkan KEBENARAN.

Zek said...

BEZA ANWAR DENGAN SAIFUL:

ANWAR BERGANTUNG HARAP PADA PEGUAM DAN BOMOH.

SAIFUL MENYERAHKAN NASIBNYA BULAT-BULAT PADA ALLAH DENGAN BERDOA, BERISTIQAMAH DAN BERSABAR.