Breaking News
Loading...
August 27, 2011

Info Post

Sudah tak boleh tahan dengan aksi melampau fauziah saleh ahli parlimen pkr kuantan, seorang ahli pas yang mempunyai kepakaran dalam bidang nuklear tampil membuat pengakuan apa yang selama ini fauziah salleh katakan itu semuanya bohong belaka.

Dr. che rosli che mat, ahli parlimen pas kawasan hulu langat adalah seorang pakar dalam bidang sains nuklear mengatakan yang dia malu dengan kenyataan bodoh fauziah salleh “Yang membawa isu ni (adalah) PKR. Jadi saya bersabar lama dan saya pernah dapat warning daripada Penerangan PAS mengatakan YB jangan buat komen apa-apa. Saya terima. Saya tidak bercakap.

“Tapi tidak adil. Mereka buat komen setiap keluaran Harakah dengan bahasa yang kita kurang senang lah. Adakah Lynas itu sebagai loji nuklear?

“Saya pun malu. Saya orang PAS juga. Jadi akhirnya saya buat keputusan saya sebagai saintis nuklear, saya datang hari ini. Apa dia orang nak kata, kata lah.”

Nampak...? orang yang berkelayakan dalam bidang nuklear sendiri malu dengan kenyataan fauziah salleh, dr che rosli lebih layak untuk mengulas isu lynas kerana dia pakar dalam bidang itu, apa kepakaran fauziah salleh???

5 comments:

Wak dOb said...

pakar fitnah lah.. Haha. Bodoh fuziah reaktor ni!

Anonymous said...

Sangat bodoh bila org dah tahu dia silap masih nak cuba tegakkan benang basah macam Si Fuziah ni.Cakap kosong tanpa ilmu beginilah jadinya. Org macam ni ke pilihan org Kuantan sebagi wakil Parlimen??

Anonymous said...

Dr.Rosli kena bawak 3 orang saksi untuk menyokong pendapatnya.Nik Ajis dan Hadi nape diam je. Tulah lain kali jangan ingat semua ahli ahlinya boleh diajak pakat untuk berbohong.

Anonymous said...

silap umno lah pujiah berkata begitu. jahat sungguh umno.

wan

Anonymous said...

x boleh tahan tengok cipap fuzia yg tembam tu kalau boleh jilat sedap oooooooooooooo