Breaking News
Loading...
August 16, 2011

Info Post

Terima kasih aku kepada rakan blogger screwkuat kerana mengeluarkan video ini, sudah nyata terangnya apa yang dilaporkan oleh malaysiakini, malaysian insider, khalid samad, barua-barua kristian dan berberapa orang paderi semuanya bohong belaka.

Malaysiakini dan berberapa media barua kristian melaporkan pihak penguatkuasa jais menyerbu dewan 3 gereja haram DUMC minggu lepas, tapi kalau kita tengok dalam video tu, jais dengan tenang masuk ke dewan itu, siap boleh main intai-intai lagi apa yang berlaku dalam dewan tu, tak nampak pun macam di serbu jais, tak ada kekecohan seperti yang di laporkan oleh malaysiakini dan berberapa lagi barua-barua puak kafir.

Puak-puak barua tu lapor lagi, majlis tu adalah majlis berbuka puasa yang di anjurkan oleh pihak gereja, tapi dalam video tu terang-terang di tulis di hadapan pintu masuk tu thanksgiving dinner, takan thanksgiving dinner bermaksud berbuka puasa kut, dalam atur cara majlis yang di tunjukan oleh jais, majlis makan-makan kemudian di baptiskan tu bermula jam 7.15 malam, sedangkan umat islam di lembah klang berbuka puasa sekitar jam 7.28 malam, sahih gereja DUMC menipu lagi.

2 comments:

Karipap Goreng said...

KUMPULAN ARTIKEL 11 PERNAH MENUNTUT ORANG ISLAM HENDAKLAH DIBERI HAK MURTAD

Anti Murtad said...

Kenapa bodoh sangat kat dah sebut dalam perlembagaan dan undang undang negeri selangor, orang bukan islam dilarang sebar agama mereka kepada umat islam di selangor, Undang undang dah ada , jadi tolongla ikut, kalau tak nak ikut , carilah negeri lain yang sesuai dengan citarasa diri