Breaking News
Loading...
August 12, 2011

Info Post

Ucapan superb dari zul nordin, dia mengupas kes-kes murtad bermula dari kes aisyah bukhari sehinggalah ke kes murtad azlina jalilani (lina joy) yang mendapat sokongan dari anwar ibrahim, dan gerakan-gerakan kristianisasi yang sedang bergerak sekarang ini untuk memurtadkan umat islam di malaysia dengar betul-betul apa yang di sampaikan oleh zul nordin....

8 comments:

Anonymous said...

Confirmlah nampaknya yang Zulkifli Nordin ini MURTAD? Tolong sahkan boleh tak. Terima Kasih.

Anonymous said...

bodoh punya zikilfly----kalau nnak sangat menegakkan islam---nak sangat meyelamatkan muda-mudi islam,pergi la ke setipa pub dan pusat hiburan dan tangkap semua islam yang minum arak setiap malam.bioleh tenguk nanti samada dia dapat sokongan keh tak ade.CUBA TUTUPKAN KILANG BUAT BEER CARLSBERG DAN ANCHOR.JANGAN MAIN POLITIK SAHAJA.INGAT TUHAN TAHU NIAT KAMU

MasharMokhtar said...

Tahniah zul nordin .. Musuh kita kali ni org yg mengaku islam tp menentang dan memandang rendah kita .. Biar kan menghina dan memperkecilkan kita namun menyerah tidak sama sekali.. Biar kan mereka dgn ketaksuban mereka kpd tok guru tok guru mereka namun tidak sekali kali kita gadaikan maruah dlm mempertahankan akidah umat islam !!!...

Anonymous said...

Anon 9.19 pm,ko bodohkan org yg kau tu bijak sangat ke..ooo sbb zulkifli nordin tu keluar pas tu yg kau anggap dia bodoh..kilang arak kat shah alam tu tak boleh tutup sbb itu payung besar kerajaan selangor..cukai paling tinggi dlm selangor..itu keperluan rakyat mana boleh tutup..

Anonymous said...

Anon 9.19 sah dah mabuk.. lain dia tak nampak kecuali pub, arak & kilang arak.. dia dah terbabit makan hasil kutipan cukai & lesen kilang. Dan dia pun sudah bersubahat sebab mengundi PKR-DAP-PAS untuk memerintah selangor. Allah lebih nampak apa yang kamu pangkah pada pilihan raya lepas dan akan datang. Kamu akan disoal diakhirat kelak tentang tanggung jawab kamu memangkah kertas undi yang telah menyebabkan ramai org2 islam lebih berani untuk murtad dan bergelumang dgn dosa. Ingatlah kamu tidak terlepas dari itu semua. Setiap kali kamu ingin melangkah masuk ke syurga, ada ramai lagi orang yang akan menuntut pahala kamu sebab kamu telah bersubahat...

Anonymous said...

anon 9;19pm dan anon 6:09pm adalah contoh-contoh anjing yang telah diberi minum holly water oleh puak2 kristian...

Anonymous said...

anon 9.19.. sapa yang janji hari ini kita menang besok sebelum ayam berkokok kita akan tutup carlberg...bingai punya anon...

otak udang..orang cerita lain hang pi bukak cerita lain..

Anonymous said...

if you are so smart, go and replace OSAMA, stupid