Breaking News
Loading...
September 22, 2011

Info Post
Belum lagi memerintah, dap sudah pijak kepala, seorang ahli majlis perbandaran kajang dari dap lee kee hiong bersikap kurang ajar dengan penjawat awam majlis perbandaran kajang, korang dengar sendiri petikan audio di bawah tu.

Ni baru jadi ahli majlis, dia punya berlagak macam dia YDP, tengking sana tengking sini, bayangkan satu masa nanti kalau dap perintah malaysia, aku ingat bukan orang melayu bukan setakat kena tengking je, maunya kena sepak terang kut.

3 comments:

Anonymous said...

dulu masa zaman si anak toyol memerintah pegawai mpKJ macam pukimak jer dengan muka pon macam cibai, padan muke yg kene belasah ngan dap baru tahu langit tinggi rendah..kah tah puihhh.walaupon aku tak suka ngan dap tapi aku lebih meluat perangai k/tangan mpkj

Anonymous said...

betul..dulu peon pon belagak macam tuan besar, kerani ..apa lagi, belum lagi pegawai atau pengarah..

Anonymous said...

Pukimak betul maseh ada lagi barua kominis di sini sadar lah ape kau dapat dengan menyokong silahanat tu, kau tak rasa macam mana dia maki pegawai mpkj tu...