Inilah Dia Level Pemikiran Penyokong Pembangkang...

Level pemikiran atau IQ penyokong pembangkang memang rendah, aku rasa beruk chimpanzee pun lebih cerdik dari puak-puak ni, hari tu ceramah pas di seremban tak dapat sambutan mereka salahkan perkas,malah ada seorang tu, mak dia pregnant pun dia kata ini perkasa punya pasal.

Tengok komen-komen dalam portal anti islam dan anti melayu, malaysiakini, berita gereja di serang bom di solo jawa tengah pun mereka salahkan perkasa. ada je jalan mereka untuk mengaitkan perkasa, ada yang menyokong pulak tu...

Nah korang baca sendiri komen-komen bodoh dari penyokong pembangkang yang sedia bodoh ni...

Comments

Anonymous said…
Hang klik tukang komen tu, ramai yang tak ada friend atau paling banyak pun ada 3 friend sahaja. Banyak tukang komen yang dicipta oleh malaysiakini sendiri untuk menggambarkan sokongan terhadap akhbar online milik zionist itu, dan dalam masa yang sama mempamirkan bertapa taksub dan hilang akalnya orang Melayu yang membenci Umno sehinggakan mereka tidak sedar mereka kelihatan seperti tidak siuman.

Malaysiakini adalah Zionis
Anonymous said…
Pakai nama Melayu... siap letak UiTM lagi (sebagai tempat belajar). Nampak tak taktik licik lagi jahat yg mungkin berlaku ini? Seolah-olah orang Melayu sendiri pun sokong Malaysiakini dan tentang Perkasa yg dah terang2 memperjuangkan martabat agama dan bangsa.
Malaysiakini memang cukup, cukup biaDAP!

Popular posts from this blog

Cubaan Bunuh Diri Isteri Raja Petra

1900 Paderi Melayu Sampai Dari Singapura.

MELAYU PARANOID