Breaking News
Loading...
September 5, 2011

Info Post
Semua orang tahu, azizan razak bukan la sebulu sangat dengan hadi awang, pernah banyak kali azizan razak menentang keputusan-keputusan yang di buat oleh hadi, malah di satu ketika azizan dengan lantang menemplak keputusan hadi, contoh terbaik dalam isu kalimah allah.

Khabar angin yang mengatakan azizan akan di ganti dengan orang lain sebagai mb kedah bukan lagi khabar angin, ada seseorang menghantar email kepada aku yang mengesahkan cerita ini adalah benar, keinginan hadi untuk meletakan orangnya menggantikan azizan di suarakan dalam mesyuarat dewan harian pas terengganu, bunyinya macam pelik mesyuarat dewan harian terengganu bincang hal kedah, tapi dalam politik tak ada yang pelik, logiknya takan hadi nak bincang perkara tu dalam mesyuarat dewan harian pas kedah, nak mampos...?

Menurut email yang dihantar kepada aku, hadi perlu cantas azizan sebelum dia kena cantas dengan geng-geng pro ulama dan kerajaan perpaduan, azizan walau pun dilihat berdiam diri dalam isu kerajaan perpaduan tapi dia tidak menentang sekiranya berlaku, hadi pada mulanya pun bersetuju dengan kerajaan perpaduan, tapi setelah puak-puak edorgan menguasai pas selepas muktamar lepas, gaya hadi berubah, itu yang membuatkan azizan curiga dengan hala tuju pas yang nak di bawa oleh hadi, hadi sanggup menggugurkan perjuangan untuk menubuhkan negara islam semata-mata untuk menjaga hati dap dan pkr lagi memeningkan azizan, sebenarnya banyak pertaikan yang berlaku di antara hadi dan azizan ini, tapi ia di luar pengetahuan umum.

Terima kasih aku kepada penghantar email ini...

3 comments:

Anonymous said...

LANTAKlah SIAPA pun Hadi mahu ganti sapa pun, biar LINGKUP mereka ni semua.

Buat APA kita buang masa ambil kisah cerita dia orang. Biar MAMPUS semua.

Mereka hanya pandai melaga2kan sesama Melayu Islam, tidak ada yang positif dan kaki fitnah nombor wahid.

Anonymous said...

utk anon 11:44..tak blh la gak nak lantak2 gitu..sbb mrk ni org melayu/islam..org melayu/islam di m'sia ni hanya blh kuat dgn cara bersatu..aku ni yg bekas penyokong/ pengundi pas,la ni benci sgt dgn nik aziz,hadi,mat sabu..dah tak panggil dah tuan guru..apa yg diaorg ckp walau putar alam pengikutnya akan ikut..mcm takdak otak tak kisah apa natijah yg berlaku pd org melayu/islam pd skrg dan masa depan..contoh bezanya umno dgn pas(selain dari isu agama)ialah umno bagi tanah pd bangsa asing 99 tahun..pas pulak belawan bagi 999 tahun..jadi kita usahakanlah mcm mana nak reject org2 mcm nik aziz,hadi,mat sabu..kita tlg naikkan org2 mcm ust nasha,ust haron din,ust azizan,ust nasha tantawi dll lagi yg selama ini terpaksa ikut ja nik aziz w/pun belaga angin..w/pun susah dan dpt tentangan/ujian dr gol kuffar kita kena usaha jugak sedaya upaya sblm terlambat..

Anonymous said...

Sekalung terima kasih kepada det kerana menyiarkan cerita yg sy emailkan tempoh hari, semoga segala kebenaran akan terserlah juga akhir, biar rakyat membuka mata.