Breaking News
Loading...
September 7, 2011

Info Post
Aku tak tau apa yang berlegar dalam kepala otak mat sabu sekarang ni, cubaan dia nak mintak settle dengan keluarga anggota polis yang terkorban semasa peristiwa bukit kepong gagal lalu dia salahkan umno kerana menghalang pertemuan tu, padahal keluarga tu yang tak kelapaq nak jumpa dia, akhirnya mat sabu malu sendiri.

Pas kelantan pun kantoikan mat sabu apa bila mereka arrange satu debat dengan ketua pemuda umno di kelantan, mat sabu sudah kecut perut, cuba korang bayangkan, husam yang nampak cerdik tu pun kj boleh tibai dia hidup-hidup depan penyokong pas inikan pulak mat sabu yang memang dah sedia bodoh... bayangkan la timbalan presiden pas kena tibai dengan ketua pemuda umno... ishkk..ishkk..ishkk..

Bila dah kecut, mat sabu divert kepada ketua pemuda pas pusat suruh berdebat, nah... tantawi pun kj pernah tibai dia sewaktu debat pasal isu fitnah di dewan karangkraf hari tu, nasib menyebelahi tantawi kerana dia bawak ramai penyokong, bila penyokong pas buat kecoh jadi debat tu tergangu, so selamatlah tantawi, kalau tak... tantawi dah jadi bangkai...

Sekarang mat sabu nak ajak muhyiddin, timbalan presiden umno pulak berdebat dengan dia, nampak tak bertapa gelabah beruknya mat sabu ni, yang aku nampak mungkin mat sabu akan gunakan point mat indera pernah jadi anak murid bapak muhyiddin, ok kat sini la kut point mat sabu, tapi kita kena ingat, guru hanya mengajar, terpulanglah kepada anak murid tu nak mencorakan apa yang di ajar oleh guru tu, aku yakin guru mat sabu dulu pun tak sangka yang anak murid dia ni boleh jadi bangang macam ni.... takan nak salahkan guru...

Pointnya kat sini ialah, debat tu di usulkan oleh pas kelantan supaya mat sabu berdebat dengan kj, tapi yang mat sabu merapu meraban divert sana divert sini apa hal...??? kalau takut cakap je la takut, kita paham..

9 comments:

Anonymous said...

tgk muke pun kita dah tahu dia memang bingai.

karim said...

HAHAHAHA...
ape kelas debat dgn KJ???
orang tu dah nak menopaus.,...hahaha

altantuya said...

Kalau Mat Sabu difitnah cuba menjulang komunis dan kurang ajar, agaknya apa gelaran yang sesuai untuk Umno yang secara terang-terang membuat perjanjian dengan Parti Komunis Cina .......................

pastaik said...

hi'eleh bodoh nyer altantuya ni. Umno buat perjanjian ngan PKM supaya PKM letak senjata. Supaya org cam kau boleh idup aman. Mat Sabul julang komunis supaya apa? cuba citer? Bangang betul la kau ni. Kalau ada dekat dah makan penampar kapit ni.

pastaik said...

pembetulan. Umno buat diplomatik ngan China sebab China tak pernah serang malaysia. Komunis yg Mat Sabul julang tu buat apa kat mesia? cuba baca sejarah.

Anonymous said...

aku sokong bebenor bakal pm yg kucintai ini berdebat ngan mat sebu, aku rasa muhyidin kasi tko pada mat sebu

altantuya said...

Hahahahaha....
umno lagi dasyat..siap buat hubungan diplomatik dgn Kerajaan komunis china....
Komunis tu kan bahaya...?
Hang pusing mcm mane pon,hangpa lagi dasyat!!
hahahaha...

Anonymous said...

Altantunya memanglah sekolah pondok PAS apa pun dia tidak boleh pikir.Minta janganlah hantar anak belajar pondok PAS lampu pun tak de.

najibrazak said...

Dasar umno,asal sekolah pondok dihina...
walhal kebanyakan yng bersekolah pondok adalah orang melayu..
poddahh!!! ketuanan melayu konon!
Bukanye nak hulur bantuan tapi dicaci...
UMNO lebih komunis dri komunis!!