Pemuda PAS Kata Bekas Tentera Ini Tidak Waras...

Pemuda pas memperlekahkan seorang bekas tentera dan juga pengerusi persatuan bekas tentera malaysia, negeri sembilan, sazali ismail dengan mengatakan yang dia tidak waras, kata jurucakap pemuda pas suhaizan kaiat.

Dia juga menuduh punca kurangnya kehadiran orang ramai pada ceramah pas di seremban kerana kekecohan yang berpunca dari sikap bekas tentera itu.

Kata suhaizan lagi, “Saya menasihatkan beliau agar tidak cepat melatah dan jangan 'kecoh-kecoh' kerana isu sejarah yang dibawakan oleh Timbalan Presiden PAS itu masih lagi bersifat abstrak dan boleh diperbincangkan lebih mendalam di meja-meja akademik dan intelektual,”

Untuk rekod, ceramah mat sabu di seremban hanya dihadiri 300 orang sahaja, malu dengan kehadiran sebanyak itu, pemuda pas mula membuat provokasi keatas perkasa yang berada di seberang jalan untuk menyerahkan memo kepada mat sabu, berlaku sedikit kekecohan, dan pas gunakan kekecohan itu untuk menutup aib yang ceramah timbalan presiden mereka hanya di hadiri 300 orang.

Comments

Anonymous said…
Ape macam lah agaknya rasa hati bekas bekas dan tentera2 yang menyokong PAS bila dikatakan tak waras oleh budak tu ye... bersifat abstrak kepale honggok kau... orang cina suka lah.. tapi kau sebagai seorang melayu macam tak reti sejarah je... pe agaknya budak jurucakap pas ni salah seorang anak pendatang yang dilahirkan di Malaysia ni kot..

Popular posts from this blog

Cubaan Bunuh Diri Isteri Raja Petra

1900 Paderi Melayu Sampai Dari Singapura.

MELAYU PARANOID