Breaking News
Loading...
September 30, 2011

Info Post
Korang tengok sendiri video yang aku jumpe kat pusat kumbahan iwk ni, seorang malaun yang di angkat oleh puak-puaknya sebagai ostat telah mengatakan si tua kutuk nik ajis tu seorang manusia keramat, keramat ape? keramat supermarket atau keramat si luncai? bodoh giler aku tengok budak tu yang bergitu beria-ia mengampu si tua kutuk nik ajis.

Malah dalam video tu, aku tak pasti suara pencacai mana yang kata, kalau kita kutuk nik ajis, kita akan di timpa masaalah, makk oii lain macam la depa punya puji si tua kutuk penggadai agama tu, apa pun korang tengok la sendiri video ni.

16 comments:

Anonymous said...

Mamat bodoh ni, tak ada otak ke? Rujukan Pakatan Rakyat , buku Jingga Anuar bukan Tok Guru.!!!!

Anonymous said...

tu sai baba lu tak nak compare ke?.. sekarang lu jawab la Nik Aziz dalam x sedar berceramah salah bagitau mengenai sejarah rasulullah lu x selidik ke?? ni video lama wa tau sekarang dah menyesal

mae1000 said...

Dulu aku pun ingat Nik Aziz tu kuat iman, pandai berhujah, tapi rupanya kalah dengan sekali jentik oleh karpal, Mudahnya dia kalah dengan hujah karpal. Bukan iman je lemah, otak pun lemah.

Anonymous said...

la nie meh aku nak maki tua kutuk lidah biawak suka dok maki orang umno suka jatuhkan kapir kat orang umno sukadoa pecah perut kat pemimpin negara .... keramat kepala hotak hang woiii aku orang umno kalo najis nie datang pun tak teringin nak tengok kalo jumpa aku nak ludah jer .... YANG BOLEH TOLONG HANG DEKAT AKHIRAT HANYA SORANG MANUSIA SAHAJA NABI MUHAMMAD S.A.W yang ni patut hang sanjung bukan najis bahalul nie ... lawakkk la orang pas nie bahalol pun sama MURTAD lagi pulak tu .... nauzubillah minta simpang..

Anonymous said...

itu lakunan cina dan india lar mangkuk...... N.Ajis tu semua benda orang bukan islam buat ok belako.... sebab tu orang bukan islam sayang kat N.Ajis....

Anonymous said...

Kepala mamat ini dah kena virus wali selipar.Contoh terbaik untuk jadi pemimpin generasi akan datang. he he he!!!!!!

Anonymous said...

khhakkkkk....tuiiiiiiiiii.

Anonymous said...

OOOii.....Ostat bukan brand...tapi brengsek....itu dia

Anonymous said...

hahahahahahahaha....

"Islam tidak melarang mengeluarkan perkataan mencarut dan mencaci seseorang jika kena pada tempat dan masanya kerana ia sudah mejadi salah satu naluri"

Nik Ajis Nik Mat,Berita Harian,24.9.1999.

Berdasarkan fatwa tersebut aku nak maki sekejap kat budak nie.....
bodoh haramjadah,pukimak punya budak,kecik2 tak nak mampus dah besar bengap.Klu nik ajis boleh bagi fatwa cam tu nik ajis pun kita boleh kutuk lah bodoossss...

Aku nak bagi satu lagi fatwa kat budak bebal supaya hatinya terang lagi bersuloh.Fatwa nie di keluarkan oleh Dewan Ulamak Negeri Kelantan pd thn 1963..
"sesiapa yng bekerjasam, dgn orng kafir hukum nya kafir"

Hari ini setelah PASik bekerjasama dgn DAPig PASik lahanat juga tergolong sebagai kumpulan kafir,berdasarkan fatwa yng
tidak pernah di batalkan oleh Dewan Ulamak Negeri Kelantan!

Kepada mamat dlm video tu cermin muka dan jng lupa bagi cermin tu kat keramat korng, wali tua terkutuk...!!!!!!!!!!


EXpas

Anonymous said...

bersambung...

maksud Dewan Ulamak merujuk kepada
Dewan Ulamak PAS Negeri Kelantan.


EXpas

Anonymous said...

madey pon keramat hidup yg mansuhkan umno...tinggal yg ada umngok

Anonymous said...

la nie meh aku nak maki tua kutuk lidah biawak suka dok maki orang umno suka jatuhkan kapir kat orang umno sukadoa pecah perut kat pemimpin negara .... keramat kepala hotak hang woiii aku orang umno kalo najis nie datang pun tak teringin nak tengok kalo jumpa aku nak ludah jer .... YANG BOLEH TOLONG HANG DEKAT AKHIRAT HANYA SORANG MANUSIA SAHAJA NABI MUHAMMAD S.A.W yang ni patut hang sanjung bukan najis bahalul nie ... lawakkk la orang pas nie bahalol pun sama MURTAD lagi pulak tu .... nauzubillah minta simpang..

memang laa kat akhirat nnt hanya Rasulullah je yg beri syafaat...masalahnya,Rasulullah dah wafat...kepada siapa kita nk rujuk??mestilah pada para ulamak...klu setakat tgk tv3 dgn baca utusan,hangpa ni kena tipu jer laa....korang takleh ke bezakan muka ulamak dgn muka munafik??klu tak boleh bezakan,memang nmpk sgt hati korang dh gelap sebab banyak makan bahan makanan yg ada najis babi yg dibuat oleh org2 MCA yg berniaga dan yg diluluskan lesen perniagaan oleh UMNO...

Anonymous said...

patut lah nik aziz hina nabi Muhammad ..... rupa2 nya nik aziz dah kata kat puak2bodo dlm pas macam budak kencing tak lurus kat dlm video kat atas ni dia lg mulia dr nabi muhammad.....sebab nabi muhammad tu macam mamat2 kampung je.......nak banding dgn dia menteri besar......nilah wajah wajah serta bawakan islam dlm pas samapikan kata nik aziz keramat macam kubur ibrahim libya......

Anonymous said...

sebaba apa kapir dap suka nik aziz......sebab nik aziz bodo senang nak kelentong.......lg satu nik aziz mengkapir kan umat islam...memang lah kapir2 suka pd nik aziz.....

Anonymous said...

Bercakap mengenai agama perlu adanye ilmu, kerana bercakap mengikut akal tanpa ilmu akan menjahanamkan diri kamu sendiri.. Nauzubillah..

Zek said...

Agaknya mamat yang memuji gila Nik Aziz mesti dengo ceramah dia saja, pagi petang siang malam. Sehingga dalam kepalanya ingat Nik Aziz saja. Dan surat khabar yang dibacanya hanya satu saja, HARAKAH.

Moga dia diberi petunjuk. Amin.