Breaking News
Loading...
October 3, 2011

Info Post
Seratus ribu pelajar pelbagai universiti di malaysia sudah bosan dengan sikap anwar yang kerap berdolak dalih bila ditanya mengenai isu liwat, anwar kerap menyalahkan orang lain dalam kes liwatnya, bergitu juga dengan kes video seksnya.

Pelajar universiti menuntut anwar membuat ujian lie detector untuk menentukan kebenaran, pada mereka tidak ada masaalah untuk anwar membuat ujian itu sekiranya anwar berada di pihak yang benar, "berani kerana benar" kata mereka dalam flyers yang di edarkan di berberapa tempat sekitar lembah klang.

Soalnya sekarang berani ke anwar membuat ujian itu? aku tak yakin anwar berani, anwar tak cukup berani untuk buat ujian lie detector, yang dia tahu adalah menyalahkan orang lain setiap kali dia kantoi.

6 comments:

Anonymous said...

berani ke anwar???

ofekenofee said...

allo bangang...

ko bangang sorang2 dah ler...

x pun p la join prof2 kang kong MPN tu...

sudah2 la tipu Melayu 54 thn...

insaf la sikit...

apa kau nak jawab kat SANA nanti?

bukan setakat kau jadi mata rantai penyambung fitnah...

sekarang kau nak tipu Melayu lagi...

rakyat dh tak bodoh macam kau lagi...

Anonymous said...

rileks aa bro.. yang mengelupur tak tentu pasal knape lak nih!

soh bersumpah taknak, takkan nak soh buat ujian cenggitu pun dan mgelupur.. rilek.. kalau dah mmg sifatnya suka menipu, ko toksah mgelupur la.. dia takkan brani nye.. so skang sape yang penipu dan ditipu? nuaq dan penjilat2nya laa.. rileks..

Anonymous said...

allo ofekenofee yang bangang..

apsal meroyan ni? panas punggung dah ke? skrg kitorang tengok apa pulak alasan anugerah tuhan korang tu..

jgnlah jadi mata rantai pembela zina dan maksiat..hehehe

gUrLz said...

bangang btol r ko ni ofekenofee...
ko nk sokong ape lgi si nuar 2? dah sah and terang2 ag nuar 2 bt maksiat..mmg patut pon student universiti tuntut nuar jalani ujian 2..penipu besar pon ko msih nk bela..ape jenis manusia la ko ni..

Anonymous said...

pengikut ashabul nar!