Breaking News
Loading...
October 3, 2011

Info Post
Macam sial je kan perangai mat sabu, dia yang sebarkan cerita kononnya ketua komunis chin peng sakit tenat, malah dia sendiri pi melawat chin peng di thailand, kemudian mat sabu sebar cerita sedih, nak bawa chin peng balik dan sekiranya chin peng mati, kalau boleh kuburkan lah dia di negara ini.

Apa muslihat mat sabu menipu macam tu? hanya mat sabu dan berberapa orang juak-juak komunis je yang tahu, akhirnya penipuan mat sabu terkantoi apabila salah seorang peguam chin peng mengesahkan yang chin peng tidak sakit.

Bodoh punya mat sabu, kalau nak menipu pun kau kaw-tim la dulu dengan chin peng, jangan la menipu semberono je, kan dah kantoi.

3 comments:

Anonymous said...

hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha bangang...bengong...tongong....

"muka abg masih bau b**** mah tau..."

Anonymous said...

Orang Islam yang menipu

KLExpress said...

"Salam saudara blogger pejuang negara. sila kunjungi http://klxpress.blogspot.com/ berita panas, sensasi mengenai politik. Salam Perjuangan Alif, Ba & Ta".