Breaking News
Loading...
October 29, 2011

17 comments:

mat syabu said...

macam sial kan tajuk ni? hahahahah

Anonymous said...

apa macam sial pulak Al-Fatehah tak semestinya untuk ditujukan kepada orang yang meninggal jer ... jika ada orang sakit kita sedekahkan alfatehah insyaallah dgn izin Allah akan baik ... ko ni kalo kurang ilmu agama jangan main hentam jer ... pi tanya ostat nyanyuk korang tu .... salam 1 dunia

Anonymous said...

Sepatutnya bukan Al-Fatihah, tapi alhamdullilah.... banyak sangat dosa tu, dosa mak bapa pun dia terpaksa tanggung. Harap segera sembuh dan jangan asyik memfitnah orang lagi.

Anonymous said...

biase le kifarah untuk anwar ibrahim yang suka menipu, berbohong dan bersumpah palsu biase le tuhan kalau nak tunjuk sesorang tu dan masih sayangkan hambanya yang masih tak sedar diri tuhan balas cash tak semsetinya pada diri anwar sendiri..ingat keadilan tuhan tak semestinya yang cantik2 dan sedap2 saja untuk makhluknya...

Marilah mari... said...

Kalau anak sendiri sakit tau pula nak minta orang lain doakan.

Lebih baik panggil ramai-ramai buat demo. Anak dia sakit sebab tak cukup makan. Harga makanan melambung tinggi tak mampu nak beli.

Ini semua salah UMNO dan BN.

Sikit hari lagi, kereta dia pula sakit. Tak mampu nak isi minyak harga minyak melambung tinggi.

Demi kesetian kepada Nurul Jijah marilah kita ramai-ramai turun berdemo...

aku sayang Tun Mahathir said...

jangan la mati dulu..
aku lum ngentot dia lagi...

huhuhuhu........

dah dapat ngentot nanti..kalau nak mati..mampos pi la nko....

Anonymous said...

Mat Syabu,
Parti komunis kau bila nak mesyuarat agong?

Anonymous said...

tengok size mulut ijjah tu..rasanya ngam ngam je tuk kulum kote aku...

Anonymous said...

sakit?
bila sakit?
sakit apa?
bila nk mampos?
mampos tanam kat mana?
arwah tu bukan baik org nyer...
al-fatihah...
amin....

usin said...

siot la lu det. nk menangis gua baca tajuk lu kasi. pompuan tu masih bnyk janji belum tunai bro, tu yg gua sedey tu. gua ingat dia dh katam. adusss!!!

Anonymous said...

Kelakarlah korang ni.....

Anonymous said...

..ramai sungguh nak mengentot ngn si nurul ni....laki dia bagi ke?..best ke? Nuar Jubo tak kesah ke?...Jijah cam mana?..kalau korang dapat, aku pun nak jugak..emmmmmm...

...anti liwat...

Anonymous said...

Sebelum korang nak ngentot dia, korang pikir la dulu sape bapak dia?? Mesti potong sstttiiimmmm punye le... lupekan saje. Biar anak peliwat ni jadi lauk puak hamPAS je, diorg bukan kisah sangat, masa ngentot ketayap terbang, lepas ngentot ketayap pakai balik.... hehe

Dalam keretapi pun boleh la, pakai spender merah lagi puak hamPAS ni, kire habis ghairah le tu. Kah kah kah kah kah kah kah

Anonymous said...

nak watcamne....janji dia masa menipu pilihanraya tu soh la dia tunaikan sebelum padam...hehehe

Anonymous said...

kalau bapak dia pandai berlakon...anak dia pun lagi pandai berlakon....kah kah kah kah

Pemuda TG said...

bila nak jalannya....?

Anonymous said...

Dulu aku simpati tengok dia ni,aku rasa dia anak yg jadi mangsa,terpaksa tanggung malu kerana perbuatan durjana bapaknya.Tapi sekarang aku dah meluat tengok muka dia orang anak beranak,kerana anak beranak dah bersubahat cuba nak menipu rakyat.Mereka tak fikir pengorbanan penyokong yg membela bapa mereka,walau pun sebenarnya bapa mereka ni benar berperangai buruk.Rakyat yg lurus bendul percaya dan terpersona dgn kata manis si bapa celak.

Kalau rakyat cerdik, perbuatan Anwar membawa doktor dari German tu sudah boleh di baca sebagi percuban jahat Anwar utk menutup kesalahan beliau,dan menipu rakyat.Sebab sebahgian besar penyokong nya memang tahu Anwar tidak ada masalah dalam menunai kan solat,bergerak dgn bebas ke hulur kehilir berkempen,naik motorsikal,naik 4FWD di jalan yg rosak(Serawak),menunduduk kepala ,membongkok dgn cepat dsb.Tapi beliau masih membawa doktor yg mengatakan beliau mempunyai semua masalah itu di saat akhir,ertinya beliau langsung tidak menghurmati kemampuan berfikir penyokongnya sendiri,masih mahu menipu dlm keadaan semua org tahu.Maknusiakah begini?.

Mengapa ini di lukukan di saat akhir?.Sepatutnya pembelaan ini di buat di awal-awal lagi.Kalau benar apa yg di katakan oleh doktor tu,bererti pembelaan ini adalah pemebelaan yg mutlak.Anwar tak boleh sodomi,kerana kesihatannya,apa lagi kan?.Tapi tidak,ianya di buat di akhir perbicaraan setelah yg lain-lain gagal.Walau bagaimana pun bagi orang cerdik langkah ini menampakan lagi belang Anwar sebagai 'penipu besar'.