Breaking News
Loading...
October 18, 2011

Info Post
Mamat gay ni ajak najib berdebat lagi, menurut laporan sebuah laman blog pro pembangkang Anwar Ibrahim hari ini buat kesekian kalinya mencabar perdana menteri Datuk Seri Najib Razak untuk berdebat "pada bila-bila masa."

Kali ini, Anwar mahu peluang berdebat untuk menerangkan kepada Najib dasar Pakatan Rakyat dalam Buku Jingga dan juga bajet bayangan yang ditawarkannya.

"Saya usulkan untuk bantu rakyat terdedah kepada dua-dua dasar kerajaan BN dan pakatan, saya ulangi gesaan untuk adakan debat terbuka," katanya.

Kita kena tanya betul-betul kat anwar ni, sure nak debat dengan najib atau nak berbincang je, dulu pun macam ni jugak, beria-ia anwar ajak najib berdebat pasal plan 100 hari pembangkang, bila najib sahut cabaran dia tu, dia tukar pulak cerita dari debat jadi berbincang,(klik sini) aku sarankan pada anwar supaya fikir masak-masak sebelum cabar najib berdebat...

2 comments:

Anonymous said...

Boleh berdebat apa salahnya tapi tunggulah semasa dia (Nuar) beristirehat di Sg. Buloh Resort dulu. Masa tu banyak isu boleh dibangkitkan!!!!

Inai Merah said...

Debat Anwar ni umpama Tin kosong hantuk Tin penuh.

Tin kosong dia punya bunyi boleh kalahkan wang Opera Cina.

Tin penuh apa ada ?
Bunyi pun debuk! debuk! tapi bolehlah nak tengok lebam sana lebam sini.

Nak ajak Najib debat, tektik lama supaya dunia tau inilah Anwar pandai cakap, pandai main.

Sudahlah zaman debat-debat ni dibawah pokok ceri bolehlah. Sekarang ni orang nak tengok hasil kerja bukan melalak-lalak macam anjing cari tuan.

Macam budak kecik orang tak mau bertenkar dengan dia mula berguling-guling buat perangai.

Cukup-cukuplah.Satu Malaya sudah tau...