Breaking News
Loading...
October 29, 2011

Info Post
Kahh...kahh...kahh.... Nak tergelak aku dengar si profesor kangkung dapat peluru, biase la bro, orang terdesak memang macam tu, dia sendiri tulis surat ugutan, dia sendiri pos dan dia buat-buat terkejut konon ada orang bagi dia peluru, kalau betul benda ni serius, kenapa dia tunggu sampai esok baru nak buat polis report, kenapa tak buat hari ni? benda ni benda serius beb, melibatkan nyawa, boleh main postponed ke? bengong punya profesor.

Aku harap kalau dia buat polis report, polis siasat betul-betul profesor kangkung tu, tuduhan yang dia buat tu terlalu serius dan melibat sultan. ini orang dia sanggup buat apa sahaja untuk burukan institusi raja-raja melayu.
Published with Blogger-droid v1.7.4

10 comments:

Anonymous said...

natanglah ko ni,rbf

Anonymous said...

mesti org PAS. maklumla support komunis. agaknya org PAS redah hutan kat thailand tu kot. nak cari peluru la tu.

Hussin Kamdol said...

Dah berpuluh kes hantar peluru nih. Tapi belum ada yang mati lg. Sendri hantar itu barang. tak mungkin mati ma..

Anonymous said...

hujah di balas hujah, bukan hujah di balas peluru, walaupun aku tak brapa srtuju dgn si aziz ni, tapi ini bukan cara nya. ini pengecut tahap cipan nama nya.

Anonymous said...

Chua Soi Lek Semakin Melampau!!!Itulah yang dapat Sk ungkapkan dengan setelah membaca petikan surat khabar The Star.Soi Lek A.K.A pelakon porno terhebat malaysia telah membuat kritikan keatas hukum allah yakni hukum hudud..Dalam petikan surat khabar The Star Soi Lek mengatakan Hudud Membawa Kemunduran.Cina Tua ni mengatakan apabila hukum hudud dilakukan.Negara akan mengalami penurunan pelaburan asing dan seterusnya akan membawa kepada kemunduran ekonomi negara.

Anonymous said...

hehehe....prof kangkung ni pi beli kat mainan kanak kanak..lepas tu tulis sendiri surat..sendiri pos..hehehe...

Anonymous said...

Dia ni layak dapat taik,bukan dapat peluru.Kalau peluru,nampak macam dia hiro,tapi kalau taik memang sesui utk baja kangkong.

Aku tahu nama Aziz Bari bila dia selalu di wawancara dek msiakini dan MI,dia media ni lah yg angkat dia jadi 'pakar' konon.Aku tak pernah terbaca di mana-mana beliau menulis buku,artikel atau menghadhiri forum antara bangsa menyumbang idea.Tak pernah juga dengar pandangan beliau di minta d peringkat nasional dan internasional berhubung dgn pengubalan perlembagaan.Jadi macam mana beliau di gelar 'pakar perlembagaan'oleh msiakini?.

Anonymous said...

aziz barua ni punya artikel hanya layak kat malaysiakini dengan malaysiatoday je...paling busuk2 pun kat harakahseks

kalau masuk perpustakaan negara lagi tak layak...elok dia layak duduk kat gombak dekat dekat dengan JHEOA Batu 12 Gombak tu je..ataupun duduk sekali dengan orang asli dalam tu..hehehe

Anonymous said...

to 9:31am.

sifat ko ni melambangkan perangai umno keseluruhannya. spesis manusia yg pemalas dari segi nak buat kajian sblum berckp.
2 3 tahun dulu utusan slalu amik statement aziz bari...(mana2 ayat ya berpihak kpd BN)
tp knapa sjak 2 mnjak ni ko paham jelah knapa kenyataan dia byk tak disiarkan.

tntang jurnal pnulisan plak...
tu yg aku kata ko ni ckp stakat brckp je.

pd aku prof ni dh layak dduk kursi rector. tp dekan fklti pn dia tak dpt sbb UIAM ni milik umno sorang.

..sbb kt msia ni cuma org umno je yg byr cukai, sbb tu lah smua institusi dia buat mcm kpala bpk dia yg punya

Anonymous said...

Kalau Uiam Universiti Umno,Aziz Bari apa tunggu lagi,cau lah.Cari mana-man U yg dia boleh jadi NC.