Breaking News
Loading...
October 30, 2011

Info Post

Malaysia dah merdeka 50 tahun lebih, tapi masih ada lagi orang malaysia yang tak reti berbahasa melayu dengan betul walau pun bahasa melayu adalah bahasa rasmi negara, pundek kan, buat malu je.

Inilah sebapnya kenapa kerajaan nak buat sekolah satu aliran, disamping mengelakan pelajar-pelajar menjadi rasis, sekolah satu aliran juga boleh membantu pelajarnya menguasai bahasa melayu dengan baik.

Banner ni sebenarnya bermaksud gadis jurujual di perlukan, tapi di sebapkan orang yang buat banner ni tak paham bahasa melayu maka banner tu jadilah bergini...

2 comments:

Anonymous said...

Anda pun perlu berhati-hati banyak ejaan yang salah seperti sebab bukannya sebap dan banyak lagi.

sempoi said...

hehehe adoi bro macam mana salah eja pulak tu wakakakaka ... banner dah macam tu sah2 polis serbu punya kena soal siasat hahaha