Breaking News
Loading...
October 15, 2011

Info Post
PAS Selangor mendakwa mempunyai bukti wujudnya pergerakan bas-bas yang membawa pendatang asing - yang didakwanya untuk diberi kad pengenalan dan didaftar sebagai pengundi dikesan berlaku hampir setiap hari.

Setiausaha PAS Selangor Khairuddin Othman berkata mereka mendapat maklumat berdasarkan risikan jentera mereka termasuk mengekori bas terbabit dan mengambil gambar sebagai bukti.

"Kita memang ada bukti sahih, kita ada sumber dalaman yang mengesahkan ia melibatkan 10 hingga 15 buah bas," katanya ketika dihubungi Malaysiakini hari ini.

komen aku: apa kata kita gelak dulu... ni lah dia pas, segala apa yang imaginasi yang berlegar di dalam kepala pemimpin dia, maka pencacai dia akan cuba terjemahkan, dulu cerita pasal penduduk tetap (pr) di convert jadi warga negara berdasarkan nombor tengah ic mereka 71, tapi kes itu senyap bila tiga orang pemimpin mereka pun bernombor ic tengah 71, ni cerita bagi ic pulak... tapi kali ni pas selangor cukup berhati-hati, dia langsung tak berani sebut sapa yang bagi ic kepada pendatang tu, yang depa dok canang ialah pasukan risikan pemuda pas mengepung 240 orang pendatang di berberapa kawasan, hello kalau betul seperti yang dikata, dah tentu portal malaysiakini, malaysian insider dan bloger pakatan haram dah keluarkan video, gambar interview dan segala jenis benda tok nenek bukti, tapi berita yang di keluarkan pun agak terpencil, malah ada pemimpin pas yang tak tahu pun cerita ni... so aku anggap ini hanyalah khayalan puak-puak pas yang makin tertekan sekarang pasal ceramah depa dah tak ada orang nak datang dengar, jadi ini satu persediaan kalau-kalau mereka kalah di kawasan melayu, inilah peluru yang mereka akan pakai, "umno import pengundi, itu pasal pas kalah".... betul tak?

1 comments:

Anonymous said...

,,,PAS BANGGANG!!!..CUBA BERTINDAK APABILA DIA ORG DH SAMPAI KE IMIGRESEN/DH ISI BORANG/ ADA BUKTI KUKUH!!!, TIME TU BARU PANGGIL REPORTER..BARU TERKANGKANG BN. SETAKAT CKP 0 TAK DE PEKDAH!!!..CKP JE FOLLOW BAS U DR AWAL/ADA SPY TP MENGGONG!!!