Breaking News
Loading...
October 15, 2011

Info Post

Video ini bertajuk "sisters in islam's journey" yang menunjukkan bagaimana perempuan Islam ditindas dengan mengatakan lelaki Islam boleh berkahwin empat dan mempertikaikan syariat-syariat yang diturunkan Allah ke atas manusia.

Dan video ini di siarkan dalam laman blog ahli parlimen seputih yang juga exco kerajaan negeri selangor.

Soalnya sekarang, apa kejadah seorang mp kafir menayangkan video itu di dalam blognya? adakah dia cuba mempertikaikan atau menunjukan protesnya terhadap agama islam?

Pada aku teresa cock tak layak mempertikaikan agama Islam, kerana dia seorang kafir harbi, jangan ingat dia dah jadi ahli parlimen dan exco kerajaan negeri dia boleh buat semua benda. boleh pertikai apa yang dia suka....

9 comments:

Anonymous said...

kalau Teresa Cock boleh hina Islam...Apa salahnya kita pulak hina Kristian agamanya....


Islam selalu diserang kebelakangan ini, apa kata Islam pulak menyerang kafir harbi ini.

Amacam orang Parti Islam Semalaysia...ada berani ka?

Sudir said...

Setuju ngan ko anon

Wak Morjono said...

Diharap orang islam bersedia untuk perang salib sekiranya pihak kristen sentiasa mengganggu gugat agama islam terutama pihak parti cina kafir harbi yang sentisa cuba membuat provokasi marilah kita berjihad fisabillillah,,,,,,

Anonymous said...

halau je elok diorg ni,g duk tembok cina tu...

Anonymous said...

dia ni christian evangelist. kristian cam dia ni patut diperangi sebab dia kafir harbi. masalahnya puak2 pas yang bengap tu sayang sangat kat dia ni..

Anonymous said...

parti melayu menjunjung islam...... parti islam ???????.....

Anonymous said...

Patutnya doaakan dia masuk islam & jadi bini no 2 Hj Hadhi..

Andartu meroyan nak kan telor..

Anonymous said...

Kalau puak parti melayu sanggup berkorban pertahankan Islam, puak parti islam tu sanggup korbankan sedara seagama demi menegakkan agama lain..

Anonymous said...

PAS? hmmm nak berhimpun pun takut nak pegi perang?.. terkencing...

Banyak betul orang dap ni dah belajar tentang islam dari nik ajis...