BONGKAR: Fail Sulit Pakatan Pasal Hudud Di Dedahkan...

Baca dan fahamkan sendiri, pas canang nak buat hudud bukan pasal nak jalankan hukum ALLAH tapi sebenarnya ia hanya untuk pancing undi orang islam yang jahil agama. hudud tak ada dalam manifesto pakatan...

Comments

C L J said…
Semasa PAS memerintah Terengganu dulu dia pun pernah ditanya bila nak laksanakan undang undang Islam. Dia jawab: "....sekarang ni kita dah jadi kerajaan dah. Undang undang hak ada ada dah tu dah kira undang undang Islam lah tuuu .."

Rupanya dia menjadi semudah itu jer. Dan Pendedahan ini adalah satu lagi bukti nyata yang rupanya kecaman dan selaran yang mereka dok buat selama ini cuma adalah sebab mereka nak berkuasa.

Padahal mereka tidak pernah pun berfikir apa yang mereka nak buat mengenai setiap sesuatu itu apabila mereka mendapat kuasa itu. Maka rakuslah mereka menjual pasir dan balak serta membahagi bahagikan tanah sehingga membuka jalan pintas kepada kemusnahan.

Mashaallah. Ya Allah yra jauhilah negara ku ini dari terjatuh ketangan puak puak yang telah nabi dan rasul mu maklumkan kepada kami akan muncul pada akhir zaman ini.

Amin yra.
Anonymous said…
Bahalol kalau bodoh sampai tahap togong usah lah nak cakap pasal fail sulit menyulitke,itu yang dikeluar oleh audit negara tu cakaplah apa umgok dah buat tolol betullah group2 umgok ni
Anonymous said…
Allah SWT Maha Kaya..tidak ada perkara yg dapat dirahsiakan bila pas mempermain2kan agama Islam. pas cuba berdrama bila ungkitkan kembali hal hudud ala pas setia kali tiba pru. namun pas selalu mengalah bila dap menyergah! pas tidak pernah ikhlas utk menjalankan hukum hudud Allah krn sekian lama pas hanya beretorik semata & berkokok deras namun tak dapat melentur kebebalan dap!
Anonymous said…
kebenaran yang sgt menyakitkan hati penjilat2 PAS yg anti islam...

mereka telah ditimpa satu penyakit tersebut...
Anonymous said…
percayalah bro, kalau bn/umno bagi green light pada pas untuk laksanakan hudud di kelantan, aku yakin hudud tetap tak akan dibuat, mereka akan cari alasan lain pulak.

Popular posts from this blog

Cubaan Bunuh Diri Isteri Raja Petra

1900 Paderi Melayu Sampai Dari Singapura.

MELAYU PARANOID