Breaking News
Loading...
October 28, 2011

Info Post
klik gambar untuk lebih jelas...

Ini salah satu bukti yang aku boleh tunjukan pada korang semua, bertapa takutnya anwar dan pemimpin pkr pada blogger pro bn, ini terjadi pada aku sendiri, anwar, wan ajijah dan pudin jerawat batu, tak boleh tahan dengan kritikan aku dalam twitter, pening nak jawab kritikan, depa block aku... punya la penakut, atas pentas ceramah cakap berdegar-degar, tapi kalau one by one dalam twitter kecut...

Ni baru jadi mp pembangkang dah tak boleh tahan kena kritik, macam mana agaknya kalau depa ni jadi kerajaan, aku rasa sapa yang kritik depa tu maunya kena ISA... maknanya kebebasan bersuara yang depa salakkan tu hanyalah retorik untuk bodohkan rakyat, hakikatnya inilah yang berlaku.

So kalau korang tengok video dibawah, ketakutan anwar pada blogger pro bn memang berasas...

1 comments:

headbomb said...

ceh tak da teloq rupanya... pirahhh... cakap berdentam dentum