Breaking News
Loading...
October 19, 2011

Info Post
Sekali lagi pas terpaksa akur mengikut telunjuk dap, pas tidak akan hadir dan mengambil bahagian pada perhimpunan sejuta umat yang bakal di adakan pada sabtu ini, pas bagi alasan perhimpunan itu bertujuan untuk melaga-lagakan umat islam dengan penganut agama lain.

Nampak tak bertapa bodoh dan bahalulnya pemimpin pas, orang buat perhimpunan tu untuk satukan umat islam yang kini berpecah teruk angkara perbezaan fahaman politik di samping tu perhimpunan tu bertujuan menyelamatkan akidah umat islam dan membincangkan isu murtad, yang bodoh beno pas tak mau joint sekali tu kenapa?

Nampak sangat pas bacul dalam mempertahankan akidah umat islam, sudah la kelantan negeri yang di tadbir oleh pas menjadi juara penghidap HIV tertinggi di malaysia, ni soal akidah pun pas nak flip flop, pas jadi juara dalam perhimpunan bersih, satu perhimpunan untuk menghuru-harakan negara, tapi pas jadi bacul dalam perhimpunan untuk menegak dan menyelamatkan akidah umat islam.

Kalau macam ni perangai pas, aku mohon sangat-sangat pada raja-raja melayu supaya pas menggugurkan perkataan islam pada nama partinya.

5 comments:

Anonymous said...

pas tidak lagi relevan selepas bergabung dgn dap & pkr...selamat tinggal pas...masa utk tukar...

hangkedee said...

Tuhan telah menutup pintu pintu hati mereka yang melacurkan agama.Demi politik semua jadi taik

Anonymous said...

Murtad hukum dia bunuhla kalau tak mau bertaubat wahai abg2 yang cerdik,buat apa nak berhimpun.. kalau buat perhimpunan 1juta hukum hudud baru pas pergi..masa tu laungkan jatuhkan kerajaan zalim kerajaan kuffar

mdsaf said...

pas dah byk buat perhimpunan ndemi menyelamatkan akidah umat... byk berhimpun untuk solat jemaah, solat hajat, ceramah agama, forum dsb, tp tak pulak korg buat liputan. solat ni yg boleh selamatkan akidah... kali ini PAS bg peluang ngo anjurkan, biar la ngo buat semuanya. pas dah slalu buat...tp apa pulak BN buat utk selamatkan akidah? konsert sana sini, expo sana sini...fikir-fikirkanlah pro & cont... jangan hentam saja...

Anonymous said...

Mustad
Hukumannya Bunuh
Bermaksud Hudud
Allah memerintahkan supaya kita melaksanakan hukumanNya maka hendaklah kita laksanakan perintah Allah Swt itu tanpa apa-apa alasan,
Hasilnya Nanti, Murtad akan terhapus, Insyaallah, dari Itu, Marilah kita tukar perhimpunan sjuta umat ini dari tujuan sekarang kepada MENUNTUT PELAKSANAAN HUDUD DI MALAYSIA