Breaking News
Loading...
October 17, 2011

Info Post
Dah tak boleh cari makan di semenanjung, pas kini mencuba pula nasib di sabah, terbaru pas melancarkan satu program yang di kenali sebagai "protes BN" satu kempen penyebaran risalah-risalah fitnah terhadap bn, selain penyebaran risalah fitnah, mereka juga akan membuat expo dan ceramah-ceramah.

Pas cuba pula menghasut dan membodohkan rakyat sabah setelah segala hasutan yang mereka buat selama ini di semenanjung kini semakin kurang mendapat sambutan, ceramah-ceramah pas sekarang sudah tidak mampu menarik crowd seperti dulu lagi.

Rakyat sarawak telah menghukum pas sewaktu pilihanraya negeri yang lepas, segala pembohongan yang pas jaja di sarawak tak mampu menarik minat orang sarawak, jadi pas mencuba nasib di sabah , untung-untung pembohongan mereka laku di sana.

3 comments:

Anonymous said...

apa apa aje la program pas ni, ada je perkara yang mereka buat nak hasut rakyat becikan bn. rakyat sabah jangan terperdaya pulak.

Anonymous said...

kita orang sabah mengalu2kan ke datangan PAS... kali ini kita tengak macam mana PAS akan pupus kat sana

Anonymous said...

selamat datang PAS ke Sabah....Malaysia negara demokrasi...jgn jadi bengong...