Breaking News
Loading...
October 17, 2011

Info Post
Aku senaraikan penipuan khalid gagap dalam laman web mes.selangor, gila khinzir beb, menipu tak ingat dunia punya, mari kita baca satu persatu penipuan dia.

1. kata khalid gagap, dalam tempoh separuh tahun 2011, kerajaan negeri selangor berjaya menambah simpanan tunai sebanyak rm 200 juta, menjadikan 1,100 juta, ia rekod terbaik dalam 28 tahun, selepas 3 tahun pakatan rakyat perintah selangor.

jawapan aku: memang la boleh saving sampai banyak macam tu, pasal kerajaan negeri tak berbelanja untuk rakyat, kerajaan negeri tak buat pembangunan untuk rakyat, jual segala aset milik anak syarikat kerajaan negeri seperti yayasan selangor, pkps dan pkns, pakatan pakai balik apa sahaja pembangunan yang bn buat dulu. aku pun boleh urus negeri macam tu.

2. pendapatan kerajaan negeri selangor melonjak sebanyak 20 peratus, dari 1,59 bilion ke 1.77 bilion, sepanjang pentadbiran pakatan rakyat.

jawapan aku: betul pendapatan kerajaan negeri melonjak, ia datangnya dari hasil kutipan cukai rumah urut, spa, hotel bajet dan kedai-kedai judi haram yang kini bersepah-sepah di selangor dan dari kilang-kilang haram yang di halalkan walau pun pembinaannya tidak memenuhi syarat.

3. sejumlah 500 juta telah di salurkan terus kepada rakyat selangor melalui program mes (merakyatkan ekonomi selangor)

jawapan aku: kalau ya 500 juta untuk rakyat selangor, kenapa di selangor masih lagi ada rakyat yang miskin, janji untuk bagi 1000 sebagai hadiah anak masuk universiti di ketatkan syaratnya, mana perginya janji pilihan raya rm 75 untuk anak yang di hantar ke nurseri, rm 50 untuk anak yang masuk tadika, bantuan kepada mereka yang nak berkawin, mana? setakat atas kertas boleh la kau torak, jangan menipu rakyat la.

4. semenjak 2008 hingga jun 2011, selangor berjaya menarik perlaburan berjumlah lebih 35 bilion.

jawapan aku: ni yang tak kena ni, khalid menipu, jumlah sebenar pelaburan dalam selangor hanya 12 bilion menurut laman blog teresa cock, laa kalau nak menipu pun kaw tim la dulu...

5. pada tahun 2007, kutipan hasil pasir berjumlah 4 juta sahaja, pada tahun 2009 meningkat 5 juta dan pada 2010 kutipan melonjak kepada 11 juta dan sehingga jun 2011 hasilnya telah mencapai 12 juta.

jawapan aku: dulu masa baru pegang kuasa, kau janji pada sultan dan rakyat selangor nak bagi hasli pasir sebanyak 150 juta setahun, lepas tu kau pusing balik kata mana ada nak kasi 150 juta, kau kata pulak 100 juta setahun, dah tiga tahun kau korek pasir, jumlah yang kau janji tu masih tak sampai lagi, lagi mau tipu rakyat ka...

Itu lah penipuan khalid gagap dan kerajaan pakatn haram selangor, sekian terima kasih.

3 comments:

Anonymous said...

yaaa kaaa???
apapun pakatan rakyat terbaik dari parti barang naik!!

Anonymous said...

tak layak ko nak discuss kejayaan Pr kat selangor..dan tak layak pakai jata negeri dalam blog ko...darulehsan today konon..penuh nak caci maki org..zaman khir toyo ko ada bangkit masa tu..haram....

zamri said...

DARUL EHSAN TODAY,

SUDAHLAH CARILAH KERJA LAIN, KAMU PUAK2 UMNO HANYA LAH UMPAMA MESIN PENYAMBUNG NADI UNTUK NYAWA UMNO YANG AKAN TERPISAH DARI BADAN SELEPAS PRU13 !!!!!

RAKYAT SELANGOR DE, KEBANYAKANYA TAHU
SIAPA DIRI KAMU DAN APA MAHU KAMU.

BAK KATA PEPATAH MELAYU, HIDUNG TAK MANCUNG PIPI TERSORONG-SORONG..

KAMU PUAK2 UMNO MEMANG MUKA TAK TAU MALU DAN TAK FAHAM BAHASA...

OK LA, SELAMAT MAKAN TENGAHARI...
KALAU MAKAN IKAN , JAGA2 TULANG TAKUT TERCEKIK.... KESIAN... NANTI KURANG PULAK UMNO BANTUAN NADI.... HE HE HE.....