Breaking News
Loading...
October 21, 2011

Info Post
Sms ini di forward kan pada aku semalam, di katakan sms ini di hantar oleh teresa cock kepada semua penganut agama kristian tentang bahayanya perhimpunan sejuta umat yang akan berlangsung sabtu ini, korang baca sendiri sms tu, gila khinzir punya dia menghasut.

"Dear bro and sister in Christ, following the statement by Sultan of Selangor on Jais raid in DUMC, there'll be a big anti-Christianity rally in Shah Alam stadium on 22/10/11 Saturday 2pm organized by Pakida, Perkasa etc. We're afriad this will intensify tension between Muslim and Christians. PAS will issue a statement tomorrow that urge members not to participate.
Pls pray for god's intervention.....

Apa tujuan teresa cock sebar sms ini? untuk menakut-nakutkan penganut kristian? untuk menghuru-harakan negara? korang fikirlah sendiri...

3 comments:

tauke ikan said...

teresa kok ni memang bangsat. aku tengah tunggu masa je nak hentam ah so ni.

Anonymous said...

aq pon baca gak message ni smlm. seriyes macam bangsat sengaja nak menghasut

Anonymous said...

mmg bangsat pon babi ni ..........cilaka cina sial ni....lu btul2 mau perang ke bangsat sama org islam.......cibai lu......