Breaking News
Loading...
November 14, 2011

Info Post

Aku pun tak paham la dengan pas ni, banjir punya hal pun depa nak salahkan bn jugak, apa punya singkat la pemikiran puak-puak ni.

Kerajaan cuma bagi bagi amaran supaya berhati-hati dan negeri di utara di minta standby takut-takut banjir yang melanda di thailand merebak sehingga ke negara kita, itu pun depa kata bn cuba takut-takutkan rakyat.

Malah ada pemimpin pas yang bermulut longkang kata, memang bn mengharapkan negara ini banjir supaya boleh menutup isu-isu besar yang hangat di perkatakan sekarang ni, apa punya gila la orang pas ni.

Semua benda yang mereka rasa boleh di politikan mereka akan politikan, harap jangan satu hari nanti, bini depa mengandung pun depa salahkan bn juga.

3 comments:

Anonymous said...

PAS dah anggap BN tu neraka, depa Syurga... itulah akidah dan pedoman depa.. so nak wt camne.

Anonymous said...

tu yg makin meluat kat pas tu..
negeri dia banjir pasal bala tuhan tak nak ckp lak

Anonymous said...

makin puak2 pakatan rosak itu bercakap dan menyalahkan umno bn, makin rakyat meluat dekat mereka krn percakapan mereka merapu2 mcm org kena sihir, bercakaplah lg agar lebih tertonjol lg kegilaan kalian dn pru13 nanti lingkup ke kandang babi semua dgn nuar2 sekali sbg ketua pembelot melayu islam.