Breaking News
Loading...
December 5, 2011

Info Post

 Kenapa bung mokhtar marah sangat dengan kak ijat? jawapannya senang je...


Pertama, kerana kak ijat pernah sound bung pasal kes "bocor" yang bung kata pada fong poh kuan ahli parlimen batu gajah dari dap, bunyinya lebih kurang macam nie... " kata fong, bangunan parlimen ini kalau hujan selalu bocor, bocor sana bocor sini, bung dengan bodoh-bodoh mencelah dengan berkata "yb pun tiap-tiap bulan bocor juga, lebih kurang itulah dialognya dan apa yang dikatakan oleh bung dilihat cukup biadap bodoh dan menghina wanita.


Kedua, kak ijat pernah sound bung pasal bung kahwin dengan agen pkr zz ezette tampa mendapat persetujuan dari isteri pertama, senang cerita bung berpoligami tak dapat kebenaran.


Jadi sudah dua kali bung telah di sound oleh kak ijat, hati bung sudah panas, nak balas dendam susah pasal kak ijat tu menteri, jadi bila keluar sahaja isu nfc, bung apa lagi, ni lah masa untuk dia balas dendam, itu pasal kalau kita tengok bung cukup menggila serang kak ijat....

10 comments:

Anonymous said...

wohh itu cerite nye

Anonymous said...

manusia tetap manusia

Anonymous said...

hurmmmm ...selain mulut celupar ,apa keistimewaan lain Bung mokhtar agaknya ?

maun said...

Cukup le buat cerita bodoh..tengok gambar pun photoshop...apa le UMNgok ni x der kerja lain..buat fitnah je kerja nye...taubatle sebelum maut menjemput

Anonymous said...

Gambar photoshop? Kahhkahhkahh maknenye ko masih berhingus lagi la ketika zizi menjilat anwar, bodoh betul budak ni.

Anonymous said...

mengaburi mata rakyat dr kisah lembu dan wang RM250 juta

Anonymous said...

apa2 saje la pencacai woi..janji ko bahagia!!

Anonymous said...

mcm ni punya cerita pn ada ka..konspirasi yg menarik..haha

mdsaf_kyo said...

nk buat cite camni tarik pembaca je...betul atau tidak, belakang cerita...
jom ngeteh!

Anonymous said...

MUNGKIN NIAT BUNG ITU IKHLAS UNTUK KEBAIKAN UMNO/BN..TETAPI PENYEBARAN GAMBAR INI JUGA SATU KEBAIKAN KEPADA BUNG..MUNGKIN DIA X TAHU ZIZIE NIE RAPAT DENGAN ANWAR.....CUBA BAYANGKAN KALAU ISTERI MP PAS PERGI RUMAH TERBUKA PM..AGAK2 APA REAKSI ORANG2 PAS????