Breaking News
Loading...
December 6, 2011

3 comments:

amy kulai said...

fakta tak berapa kuat la bai..............tajuk je ganas.

Anonymous said...

Lain kali jangan tipu murahan sebegitu. Nanti orang muak. Orang BN pun boleh loya dengan dakwaan yang dangkal itu. Mana boleh ambil gambar Husam yang tengah keluar hotel pada ketika yang sama (tanpa pengetahuan Husam) dengan perempuan cina itu. Hilang lah kredibiliti blog ini kalau guna cara ini.

Anonymous said...

Lain kali kalau nak korek kelemahan orang dan tunjuk dalam blog biarlah dengan bukti yang kukuh dan saksi mata yang boleh dipercayai. Kalau tunjuk gambar yang macam tu, copy paste saja, baik jangan tunjuk..memalukan diri sendiri je. Baik2 takde dosa, buat dosa fitnah orang..