Breaking News
Loading...
December 29, 2011

Info Post

Taksubnya puak-puak pas dengan seorang ustaz yang tak memiliki tauliah untuk mengajar di kelantan, ustaz azhar idrus, masyaallah geli aku tengok video nie, bukan aku cemburu, tapi cara dia depa portray kan ustaz ni berlebih-lebihan sangat, apa lah hebatnya ilmu ustaz ni kalau nak bandingkan dengan haron din...

Untuk pengetahuan semua, kerajaan negeri kelantan melalui MAIK dah haramkan ustaz azhar ni mengajar atau bagi kuliah agama di negeri itu... 

8 comments:

Anonymous said...

ustaz ni low class.... dia tak hebat mana kalau nak dibandingkan dgn dr yusri dari umno. taraf buku lali je ni....

Dato' SRK Melaka said...

Ingat nak demo cara2 wat drift ke..xpun sekuen tokyo drift..klate drift..pakai glove ala2 racer..kopiah ARAI tu..

aku sayang Tun Mahathir said...

promo mcam sial.......hampeh!!!!!

Anonymous said...

Mula2 dolu aku suka juge ostat niee...lama lama jatuh meluat pulak !!

Art_vespa said...

Sesiapa pun tidak berhak untuk membenci..Kemuliaan bagi seorang ustaz mahupun ulama bukan terletak sbyk mana ilmunya, atau tarafnya..tetapi seteguh mana dia menegakkan Nama Allah swt..inipun masih x tepat lagi..kalau ada selain Allah swt..ulama kasyaf pun dicampakkan ke neraka...ingat..sehampirnya Iblis dgn Allah swt lebih dari Jibril pun tidak menjaminkan syurga..fikir2kan..wassalam..

Art_vespa said...

Sesiapa pun tidak berhak untuk membenci..Kemuliaan bagi seorang ustaz mahupun ulama bukan terletak sbyk mana ilmunya, atau tarafnya..tetapi seteguh mana dia menegakkan Nama Allah swt..inipun masih x tepat lagi..kalau ada selain Allah swt..ulama kasyaf pun dicampakkan ke neraka...ingat..sehampirnya Iblis dgn Allah swt lebih dari Jibril pun tidak menjaminkan syurga..fikir2kan..wassalam..

Anonymous said...

x patut kita hina ulama..mgkin pengikut2 dia yg terlalu obses n agung2kan dia..

Anonymous said...

det gua sokong lu...