Breaking News
Loading...
December 28, 2011

8 comments:

Anonymous said...

buat ceramah sebelah tempat sembahyang cina pun tak ada orang datang tengok..heeee..ingat cina2 dan beriya nak bagi sokongan pada AL BABI JUBURI dan puak2 bangang macam si Bard bengap ni

Anonymous said...

orang paling BANGANG dalam dunia pun tak beri ceramah kepada kerusi....sepatutnya jemput mahasisiwa penuhi kerusi.

Anonymous said...

muahahahaha....lawak2 .....ni lawak paling best utk hari ni...

bard simson sekolahkan kerusi dan meja supaya jgn menjubo mcm nuarr...hahahahaha

otai

Anonymous said...

kahkahkah..geli hati ada tapi kesian yang paling banyak..bard biol tu ingat ni tahun 1998,dia ingat berduyun2lah orang datang dengar fitnah dia...orang bodoh jer kalau nak datang pun....kesiannnnn...bos dia sedap2 main jubor dia susah2 nak buat ceramah nak bersihkan nama bos dia yang busuk melantung itu.

Anonymous said...

tajuk pun dah lucu....keh keh keh

Anonymous said...

harapnya org ramai dpt bukak mata dan x terpengaruh dgn hasutan2 puak2 pkr ni

FirDauz said...

org bangang je xtw nilai pic tu..g folow c penulis mmg kne kencinglh..hahhaa..mn org berdiri bg ceramah ms kerusi kosong?alahai..kebodohan terserlahlh korg neh..

FirDauz said...

taktik super imposed..best kn ko tipu org..tgu je hr pembalasan bai..tgn tu tgk ley ckp ke x pe ko da buat..