Breaking News
Loading...
December 23, 2011

Info Post

Dah banyak kali juga aku mintak KDN melalui menterinya tahan passport anwar ni, tapi permintaan itu tak dapat respond, tak tahu kenapa, anwar pergi keluar negara bukan untuk tarik pelabur, tapi untuk burukan negara sendiri, mujurlah menteri luar kita datuk hanifah aman ni hebat orang nya, segala fitnah yang anwar tabur di luar negara dia counter balik dengan bukti dan fakta...

chegubard dan haris ibrahim di pelancaran free anwar campaign ke dua (fack)

Menjelang 9 januari ini macam-macam boleh berlaku, dulu dia kata ada orang nak tembak dia, tu pasal dia lari ke kedutaan turki, lepas tu dia kata pulak orang nak bunuh dia dan wan azizah dengan cara sabotaj kereta merc dia, ni menjelang keputusan kes dia liwat saiful ni, tak tau lah apa pulak alasan yang dia akan bagi untuk mengelak dari pergi mahkamah...

Anwar bersama hulubalang pusaka gayung di gurun kedah.

Sudah pasti anwar akan mengerahkan balaci-balacinya untuk berdemo di sekitar kuala lumpur dengan harapan supaya negara huru hara, sudah ada gerakan-gerakan macam tu yang anwar atur, free anwar campaign ke 2 (FACK2) sudah mula buat roadshow, semalam mereka sudah bergerak ke pantai timur (menurut twiter chegu bard) mahasiswa yang merusuh di pwtc dia dah jumpa semalam (lihat posting jam 10 pagi) budak-budak silat gayung pun dia jumpa minggu lepas, jadi anwar dah sediakan bala tentera yang cukup untuk huru harakan negara sekiranya dia sangkut dalam kes dia meliwat saiful, pihak polis kena alert benda-benda macam ni.

9 comments:

C L J said...

KHIR TOYO TAK BUAT MACAM TU KA ???

Anonymous said...

dalam seluar tu pun pakai tanjak...x nampak je. yg di bawah pun main silat dgn cina doll

h-ADAM-jadah said...

CHINADOLL BUKAK LANGKAH 'BLOWJOB' TERUS TANJAK TERKULAI..

Anonymous said...

itulah rupa muka manusia yg paling haprak dalam sejarah peradapan manusia yg di hasilkan oleh tuhan apa yg dikatakan 'anugerah tuhan'....

dgn muka yg selamba dia terus ingin membuktikan yg dia teraniaya....yg penyokong2nya pulak langsung tak mahu percaya dgn bukti2 yg ada....dan masih menganggap anuar maksum.......bagi hakim pulak di mohon untuk menjalankan tugas dgn kawalan dan panji2 bagi menegakkan keadilan.....

PDRM pula balun lah dgn penuh berhemah pada pencinta demokrasi dgn tunggu sedia gas pemedih mata dan air harum kembang setaman supaya pedemontrasi lembut hati.....kalau boleh siapkan kapet merah...di hadapan lokup...supaya mereka di hargai....

Anonymous said...

kalau merusuh lagi macam bershit.. PDRM kasi tembak je anjing2 busuk tu.. FRU jangan lembut2 lagi.. belasah kawkaw terus... bagi kurang skit spesis manusia penyembah ANUar Gay nie...

Anonymous said...

PDRM pula balun lah dgn penuh berhemah pada pencinta demokrasi dgn tunggu sedia gas pemedih mata dan air harum kembang setaman supaya pedemontrasi lembut hati.....kalau boleh siapkan kapet merah...di hadapan lokup...supaya mereka di hargai....

---------------------------------
lepas tu bawalah mereka ke jamuan nasi....sediakan nasik beriani & lauk ayam masak merah pun ok gak...
SUNGGUH BERBUDI BAHASA & BERSOPAN SANTUN ANGGOTA POLIS KITA NI....elok di teruskan budaya ni kepada para perompak , peragut, perogol, penjenayah yg ada dimasa akan dtg...

Anonymous said...

MINTA ALUMNI BEKAS PEMIMPIN PKR BERKUMPUL DI MAHKAMAH PADA 9.1.2012 UNTUK MENGUCAPKAN SELAMAT JALAN KEPADA BEKAS BOSS KITA>>> TAKPA DALAM BAMBOO HOUSE BOLEH BANTAI JUBOR WADEN !!!
YE!!!Senarai Pemimpin PKR keluar parti
Bekas Timbalan Presiden, Dr. Chandra Muzaffar
Bekas Ketua Angkatan Muda, Ezam Mohd. Noor
Ketua Penerangan, Ruslan Kassim
Ahli Majlis Pimpinan Tertinggi (MPT), Zainur Zakaria
Ahli Majlis Pimpinan Tertinggi (MPT), Datuk S. Nallakarupan
Pimpinan awal ketika PKR mula ditubuhkan seperti:
Bekas Naib Presiden, Marina Yusuff
Bekas Setiausaha Agung, Mohd. Annuar Tahir
Bekas Setiausaha Sulit Anwar, Anuar Shaari
Bekas Setiausaha Angkatan Muda Keadilan, Lokman Noor Adam
Bekas Naib Ketua Pemuda Keadilan, Muhammad Zahid Md Arip
Bekas Timbalan Pengarah Pilihan Raya Keadilan, Hamdan Taha
Bekas Setiausaha Agung Parti Keadilan Rakyat (PKR), Datuk Salehuddin Hashim
Setiausaha Pergerakan Pemuda PKR Sabah, Faizal Julaili
Setiausaha PKR Bahagian Papar, Awang Mumin Awang Marali
Bekas Bendahari Agung, Abdul Rahman Osman
Bekas Naib Presiden PKR, Saidatul Badru Tun Said Keruak
Naib Presiden, Jeffrey Kitingan
Datuk Zaid Ibrahim
Ketua Angkatan Muda (AMK) Kuala Selangor , Nazaruddin Darmawan
Ketua Wanita Kuala Selangor, Fauziah Sulaiman
Bekas calon PKR Teluk Kemang / antara pengasas PKR, Abdul Manap Shahardin
Bendahari Parti Keadilan Rakyat (PKR) Hulu Selangor, Datuk Dr Halili Rahmat
Ketua PKR Tanjung Malim / Ketua Penerangan PKR Perak, Soraya Sulaiman
Timbalan Ketua PKR Bagan Serai, Roshanita Mohd Basir
Ketua Wanita PKR Pulau Pinang, Aminah AbdullahKerusi Parlimen
Ahli Parlimen Bayan Baru - Datuk Seri Zahrain Mohamed
Ahli Parlimen Nibong Tebal - Tan Tee Beng
Ahli Parlimen Bagan Serai - Mohsin Shamsuri
Ahli Parlimen Kulim Baru - Zulkifli Nordin
Ahli Parlimen Wangsa Maju - Wee Choo Keong
Kerusi Dewan Undangan Negeri (DUN)
Adun Behrang - Jamaluddin Mohd Radzi
Adun Changkat Jering - Kapten (B) Mohd Osman Jailu
Adun Ngemah - Gabriel Adit Demong
Adun Lunas - Md Radzi Salleh
Adun Pelabuhan Klang - Badrul Hisham Abdullah
Adun Bukit Selambau - V. Arumugam
Bekas Timbalan Ketua Menteri Pulau Pinang - Fairus Khairuddin

Anonymous said...

blogger darul ehsan today ni memang banyak bekalannya ke akhirat...senang masuk neraka...x abis2 fitnah...balaci umngok

Anonymous said...

jgn la sbb anwar sorg, kecoh n huru hara 1 negara..biar je la klu anwar kne hukum..ramai lg yg blh di bawak naik jd pemimpin..nk buat ape angkat org yg ade isu moral..