Breaking News
Loading...
December 20, 2011

Info Post

Itulah cerita yang kerap aku dengar dari kawan-kawan yang berada di pejabat kementerian pengajian tinggi, pudin tak pernah hadir meeting pos kabinet, malah apa segala meeting yang melibatkan kementerian yang dia menerima gaji bulanan, pudin tak pernah hadir...

Inilah namanya timbalan menteri makan gaji buta, lain orang suruh dia buat, lain benda yang dia buat, tak habis-habis dengan new politic bodoh yang dia kerap canang tu.... apa punya sial timbalan menteri macam nie...

Apa pun pudin adalah manusia yang gagal, dia gagal menjalankan tanggung jawabnya di kementerian dan gagal menjalankan tanggungjawabnya di kawasan parlimennya. orang temerloh boleh sahkan.

Lagi cerita pasal kegagalan dalam hidup pudin klik sini.

2 comments:

Anonymous said...

Malas dah nak cakap.....
Yang PM pun satu, dok pi simpan lagi dia ni buat apa? sapa yang salah dlm soal ni?

KZSO said...

politik baruA(nu-arr) pudinabd