Breaking News
Loading...
December 23, 2011

Info Post

Ini pengakuan budak kurang ajar ni, dia turunkan bendera najib kerana dia rasakan hari tu adalah hari kemengan mahasiswa new politic menawan ibu pejabat umno, dia turunkan bendera najib kerana dia nak tunjuk pada rakyat mahasiswa sudah bosan dengan najib, jadi saranan aku pada najib, tarik balik peruntukan rm200 yang nak di berikan pada mahasiswa, buat apa bagi pada mahasiswa kalau mahasiswa dah tak hormat pada perdana menteri yang banyak menolong mereka...

8 comments:

BajingAlas said...

Sgt setuju bro....
Tarik balik jer.

Anonymous said...

setuju dengan BajingAlas
Drp Kak Siti Ijok

Anonymous said...

Bro Det...

Saya seorg mahasiswa.. tidak bersetuju dengan tindakan mahasiwa biadap tersebut yag kononnya mewakili kelompok besar mahasiswa... namun .. untuk menarik kembali pemberian RM200 adalah tidak adil.. ramai lagi mahasiswa yang menyokong kerajaan.. dengan menarik kembali kita cuma memberi peluru kepada mereka untuk menembak kerajaan.. percaya lah..

Tukang Paip said...

Kata bukan politik....tapi nak hantar memorandum untuk beri pelajar kebebasan berpolitik....cakap pun dah tak betul......

Anonymous said...

Ni la contoh mahasiswa bebas, amal seks bebas, belajar bebas, makan bebas, solat bebas segalanya nak bebas, memang patut pun budak kena pukul pun kurang ajar sangat... setakat AMK boleh jadi bodyguard kau budak hingus..setakat mana??? AMK yang ada tu bukan berani pun.. silap2 bila kena hentak dia tinggal kau sorang2 baru kau tahu. Sham ketot tak payah cakap... aku sergah pun di terkencing.

Merahnya Saga said...

New politik kepala otak dia. Bubun pun masih lembik nak cakap fasal new politik.

Belajar pun tak habis nak tunjuk samseng tempat orang. Kemenangan apa ke benda ceroboh tempat orang masa orang tak ada.

Istilah kemenangan pun tak faham.
Kalau sendiri yang isytiharkan menang umpama pertadingan Pak Cu Cing. Lima lawan satu, kocak-kocak sampai pancut. Terus tala kat muka Ketua Umum. Bila dia jilat habis barulah menang.

hitch said...

bodoh 1:adake sesuatu kemenangan itu diiktiraf tanpa ada tentangan??..
bodoh 2:Dlm mana2 sukan pun kemenangan pun ditentukan diantara 2 pasukan...
bodoh 3:Turunkan bendera PM dikira kemenangan ke??..yg dtg hanya 100 org..tapi mahasiwa/siswi bpe org dlm Malaysia ni??...
Bodoh 4:...x tau nak pikir logik....

Anonymous said...

sambung sket bro hitch..
bodoh 5: sembang psl kebebasan akademik tp yg dibuat mcm nk mntk kebebasan berpolitik..
bodoh 6: konon x dipengaruhi mana2 parti politik, tp yg geng PKR join sekali tu pe cite..