Breaking News
Loading...
December 3, 2011

9 comments:

Anonymous said...

BOB tu memang pembohong.!!!!!!

Bingai @ Bangang said...

DSN pun ada offer kat aku gak. Aku dah ambik pun RM100.00

hehehehe

usin said...

bob baru nk cakap sekarang? lembab berlendir betul la. kan dsn dh tawar 18 juta 3 tahun lepas agar jangan masuk umno....hehehehe

bengap @bongok said...

Ko ddapat 100 je. Aku DNS janji 500!!

Bradervo said...

Bob Lokman ni aku bagi dia setahun saja utk buat "tahana" bersama pas .... nanti hangpa akan tengok dia akan buat PC menangis nangis menyesal la ...mintak maap la ... keluaq ayaq mata ayaq hidung semua ....

la ni, biaq pi kat dia dulu. ...

ilmu sejengkal berlagak lebih drp mufti ...

Anonymous said...

Bob, tak baik buat fitnah macam tu. Berdosa.

Jangan pasal politik sanggup jadi pencacai buat benda yang tak elok. Tak berkat hidup.

Buat benda macam ni untuk apa? Cari rezeki atau nak ego?

eXception said...

Nuar tepon aku, dia offer aku jawatan S/U Sulit dia merangkap Coffe Boy, merangkap tukang tadah bontot... Dapat banglo 3 tingkat kat Bkt Damansara, kereta mewah, makan tanggung berak cangkung, bontot kena tala setiap hari... Korang caya??

mdsaf_kyo said...

cubalah tengok2kan kawan korang ni...

: Presiden MCA Cakap pasal Hudud?

Anonymous said...

apa kepentingan bob lokman ni??dlm pas pn dia bkn ada jawatan pape klu x silap..lawak sgguh dakwaan dia