Breaking News
Loading...
December 24, 2011

Info Post

Naib Presiden UMNO Datuk Seri Dr. Ahmad Zahid Hamidi memberi amaran kepada mana-mana pemimpin politik supaya tidak menyokong sekumpulan mahasiswa yang menunjukkan sikap biadab terhadap Perdana Menteri baru-baru ini.

"Kita tidak mahu mana-mana pemimpin politik cuba menjadi hero atas isu-isu tertentu untuk membela tindakan mahasiswa yang melakukan perbuatan biadab itu,” katanya kepada pemberita selepas menyampaikan sumbangan kepada warga emas di sini hari ini sempena perayaan Krismas. sumber: GAP

4 comments:

C L J said...

TAHNIAH DAN TERIMA KASIH Datuk Seri Dr. Ahmad Zahid Hamidi

Anonymous said...

harap ramai lagi ahli parlimen sound macam tu. yang lain tak ada telor ke? mana kaki yang selalu membebel di parlimen tu?

Anonymous said...

Hidup Datuk Seri. Datuk Seri memang anak jantan. Pemimpin mcm ni yang kita mahu.

Anonymous said...

banyak NYAMUK dalam UMNO
salah sorang si pudin ... yang lain korang cari sendiri anu aku dah keras ... wohahahahha