Terbaik Dari Ustaz Fathul Bari, Usul Agama, Pendidikan Dan Sosial...

Comments

Mohd said…
Hukum Hudud ini adalah mainan wayang dari PAS.
Dulu asalnya PAS juangkan Negara Islam maka ramailah orang Melayu menyokong PAS.
Sekarang ini PAS sudah tidak lagi juangkan Negara Islam tetapi Negara Kebajikan. Orang Melayu dah nampak kebajikan yg PAS mampu beri kpd orang Melayu hanyalah dgn merembat duit anak2 yatim dari dana Memali, merampas tanah2 tanaman orang Melayu utk dijual kpd orang Cina, menipu duit ahli2 PAS dlm kes Kohilal, menyokong orang kafir utk mengguna nama Allah. Jadi orang Melayu dah mula sedar dan tidak lagi menyokong PAS.
Oleh itu utk menambat semula hati orang Melayu supaya menyokong PAS dlm PRU13 nanti, maka PAS berpura2lah beria2 nak laksanakan Hukum Hudud.
Pakatan Haram ini telah berpakat. PAS akan bermati-matian nak laksanakan Hukum Hudud juga. DAP tidak akan bersetuju. PAS akan keluar dari Pakatan Haram ini sebelum saja PRU13 utk terus menipu orang Melayu yg PAS sangat beria2 nak laksanakan Hukum Hudud. Bila PAS dah dapat undi dari orang Melayu dan DAP telah dapat undi dpd orang Cina, PAS akan bergabung semula dlm Pakatan Haram utk membentuk Kerajaan Malaysia. Itu pun kalau PAS, DAP dan DAP dapat cukup majoriti utk memerintah.
Kalau tak percaya, sabarlah dan tunggu aksi2 PAS dan DAP bermain wayang utk memperdaya rakyat Malaysia, terutamanya orang Melayu.
Melayu mudah lupa ??????
Nauzubillah.
md_saf said…
wah! ini komen tok nujum ka? blh tau apa ada dalam hati org lain, pengundi, masa akan datang, strategy org lain....

erm, kt sini DAP kata lain pulak:
Siapa ikut telunjuk siapa ni?


oh!? tok nujum tak pulak komen presiden MCA....

takpalah....saya cari tukang komen yg lain....

Popular posts from this blog

Cubaan Bunuh Diri Isteri Raja Petra

1900 Paderi Melayu Sampai Dari Singapura.

MELAYU PARANOID