Breaking News
Loading...
January 12, 2012

Info Post

Gembira aku bila dengar kesediaan pendakwaraya memfailkan rayuan terhadap keputusan mahkamah tinggi dalam kes anwar liwat saiful, Perkara itu disahkan Peguam Cara Negara II Datuk Mohd Yusof Zainal dalam satu pertemuan eksklusif dengan wartawan nik suryani megat deraman.

Aku harap AG (peguam negara) tak keberatan untuk membenarkan datuk mohd yusof memfaikan kes itu ke mahkamah rayuan, kita kena ingat keadilan untuk saiful mesti di tegakan, bila mahkamah tinggi memberi kemenangan keatas anwar bukan bermakna itu adalah kemenangan mutlak anwar, hakim mahkamah tinggi tidak kata pun perlakuan liwat seperti yang laporkan oleh saiful tidak berlaku, tapi atas kesilapan teknikal dna, anwar di bebaskan.

Bayangkan kalau perkara itu berlaku pada ahli keluarga kita, di sebabkan sedikit kesilapan teknikal, orang yang meliwat ahli keluarga kita tu boleh lepas bebas, tapi yang menanggung aibnya ialah mangsa dan ahli keluarga, adakah kita berpuas hati???

Lagi satu aku harap, pihak AG jangan banyak songeh sangat dalam kes ni, proceed secepat mungkin, kerana hari ini tinggal tujuh hari sahaja lagi untuk di kemukakan rayuan dan diharap jangan ada tangan-tangan ghaib yang menghalang kes itu di rayu di mahkamah rayuan, pasal dari apa yang aku dengar ada orang cuba nak jadi hero dengan menyelamatkan anwar dalam kes ini, itu nanti aku akan ceritakan kemudian....

3 comments:

Anonymous said...

aku hrap sangat keadilan dapat ditegakkan. dah tak lalu nengok si gay tua ni punya angkara. dah cukup mual, loya meluat. aku hrap satu hari nanti gay tua ni akan bertemu juga buku dengan ruasnya.biar padan dengan muka dia.
kata hati aku tetap mgatakan dia ni bersalah. perkara mengaibkan itu tetap berlaku. sekarang ko gambira lah esok lusa ko belum tau lagi akan untung nasib ko nuar.

Anonymous said...

Mungkin nak tunggu laknat dari Allah SWT turun, baru rakyat Malaysia (Islam) sadar tentang dajjal satu ini..

opisboi said...

pasti lobang jubo kao pena kene sontot ngan anua baik kao kasi ajib & nini bau kao simpan bukti maman tau bolih somabat si nuat ke sg butuh..kalau tak ada kao sumbat jer botol beir ke kacang pARPU @ serbok KARI berapi..dapat biawaksiswa lagi