Breaking News
Loading...
January 21, 2012

Info Post
Permulaan yang baik untuk hasan ali dalam siri jelajah selamatkan akidah di negeri selangor, semalam kira-kira 1500 orang datang ke dewan MPK di pekan meru untuk dengar ceramah beliau, hasan ali semalam berganding dengan ustaz mukram mohd toyib dari ISMA dan ustaz hasan basri.

Ceramah semalam kurang cerita politik, tapi banyak dengan cerita-cerita mengenai kerosakan akidah umat islam bila mana ada pemimpin politik cuba untuk menghalalkan pluralisme agama, perkahwinan sesama jantina atas nama demokrasi dan hak kebebasan.

Dr rani terpaksa membawa si peliwat, anwar ibrahim pada malam nie untuk cuci semula akidah orang-orang pas dan penyokong pakatan yang telah di pesongkan oleh hasan ali semalam. video ceramah dan tiga soalan maut penonton yang di tanya kepada hasan ali akan upload kemudian.




Pengerusi majlis, norman toha, bekas ketua pemuda pas selangor.

Ustaz mukram mohd toyib dari ISMA.

Ustaz hasan basri, bekas ketua penerangan pas selangor.


Boleh di katakan crowd yang datang semalam adalah penyokong pas dan pengundi atas pagar.




Permulaan yang baik untuk hasan ali dalam siri jelajah selamatkan akidah di selangor.






24 comments:

Anonymous said...

Syabas, teruskan usaha dha semoga diberkati usaha tuan, x semestinya usaha atas iman dan amal mesti dibuat dlm parti yg dikatakan berjuang utk negara islam je.. Ops, negara berkebajikan... Mgu depan nk tgk exco hal ehwal islam baru selangor beri khutbah jumaat... Biarlah bulan bicarg sendiri..

Anonymous said...

Syabas, teruskan usaha dha semoga diberkati usaha tuan, x semestinya usaha atas iman dan amal mesti dibuat dlm parti yg dikatakan berjuang utk negara islam je.. Ops, negara berkebajikan... Mgu depan nk tgk exco hal ehwal islam baru selangor beri khutbah jumaat... Biarlah bulan bicarg sendiri..

Jeffry said...

LEPAS NI DR RANI MUKHERJEE DAH BLEY APPLY JAGA TANDAS AWAM LERRR KEHKEHKEHKEH

Anonymous said...

aku tengok melayu PKR ni tak abis2 politik politik politik..anak bini, semau sampai tak tahu kemana. merepit menagih dada dan menagigih dadah..yang ketua dia pulak asyik2 meliwat dan menyondol betina pelacor tapi tak mahu mengaku pulak..ada yg cium tangan dia lepas dia menyundal dgn konek bengkok dia..
Aku tengok Saiful tu confident aje..dia betul2 nampak dan tahu dia telah diliwat.
cukup cukup lah Melayu PKR..dan juga PAS!!!

Anonymous said...

Lepas ni apa Akhsan Dekwah nak buat pula. Budak nakal kalau kena buang sekolah selalu mengatakan sekolah tak baik, itu dan ini. Tetapi dia yang panjat pagar, nak jadi monyet dan bergayut atas dahan.

Manusia kenal pintu untuk keluar masuk, hanya binatang monyet yang tak kenal pintu, so kena tendang, pandai buat bising. Tak payah layan kalau setakat Phd jalanan je, apa ada ngan dia tu,

Anonymous said...

BN/UMNO pun tak mahu dgn Hassan Kuwah sampah busok ini. So para pendengar dan pengikut nya, jangan kutip dan simpan sampah itu, nanti terjangkit pelbagai penyakit di dunia moden ini, yang tidak ada ubat nya, melainkan mati cepat.

Dia punya Phd jalanan itu, bukan untuk kebaikan, tetapi untuk kepentingan dia sendiri, sudah tak dapat jawatan MB dan kerusi empuk Negri Selangor, dia menjadi monyet dan sibuk mengikuti membuat serbuan dan tangkapan dan melihat buah dada dan paha gebu para China, Vietnam, Indon dan Filipino Dolls.

Apa kejadahnya nya perlu dia ikut, kalau bukan nak tengok barang terdedah itu. Pelajaran sampai Phd, tapi otak maseh macam sampah jalanan, bodoh punya manusia.

Harap-harap para pendengar dan pengikut nya tahu siapa manusia jenis Hassan ini saterus nya nanti.
Dan jangan merugikan diri sendiri bersamam dia buat selama-lama nya menjadi monyet.

Anonymous said...

Syabas,dtk Hassan Ali & the gang teruskan usaha kamu....Form up new party PAS Baru demi Islam dan Melayu Msia....This party must be real berlandaskan fahaman Islam....

Anonymous said...

buat party baru yang real berlandaskan Islam??..Aku kata ini semua nak pecah dan pecahkan orang Melayu ..Cina esp DAP tepok tangan..dah ada Melayu sampah mcm Tengku Aziz, anak haram Khir Johari(yg taraf Melayu nya diragukan), ni ada pula apa nama Hata BauHari???pecah kan lah Melayu wahai umat Melayu..bila kau nanti jadi sampah macam Melayu kat spore baru engkau tahu..

Anonymous said...

Berbuih mulut si Hassan nak membawa orang masuk kandang monyet dia dengan menjaja Phd jalanan palsu dia itu, ke hulu ka hilir.

Memang sah pekara monyet sial dan bangsat, tak dapat idaman, semua benda dipulas dan dirosakan nya habis-habisan. Hahahaha, nampak sangat perangai monyet. Padan muka kena tendang jauh ka dalam hutan, mampus lah kau Hassan keseorangan disana, diam lah kau di hutan rimba jadi Tarzan, tak memakai seluar dalam, hehehe.

Ingat, Selangor TIDAK AKAN jatuh kembali kan BN/UMNO di GE 13 ini nanti, kita akan ABU semua BN/UMNO sampai hancur.

Anonymous said...

hoiiiii mangkok2 pas,pkr kejadah. korang sume ini memang dah SESAT! akidah dah lari.... Hassan ali mencegah kemungkaran yang orang2 islam buat. salah ke... Oooo....konon-kononnya hassan ali bukan bertindak atas FATWA TONIK SELIPAR BURUK korang x sokong la. PORAH la bangsat!!!!!! HAPRAK punya PAS!!! Aku pun Islam jugak... tapi aku IKUT Islam SYARIAT ALLAH DAN RASUL. Yang korang dok ikut TONIK Tua tu watpe... Dia hanya GUNAKAN nama ISLAM untuk kepentingan diri dia sendiri BODOH!!!!!

Anonymous said...

oi anon 11.57 am riak sunggoh kau ye..dengki kesumat kau ye trhadap UMNO sampai nak jadi abu macam keling pariah tu jadikan Sosilawati konon.
Kau dudok M'sia ni aman damai ada internet kat umah, ada akaun ASB penoh, ada TV astro ..anak 2 kau masuk U..semua ada kereta, kau tak pun hidup melarat sampai kebulor..sudah2 lah sdr anon 11.57 jangan kau dendam kesumat terhadap UMNO
kalau tak nak sokong UMNO pun tak ape..ada berjuta kat luar sana yg sayang dan tahu jasa UMNO. Jgn lah kau nak jadi sampai nak jadi gangster bakar jadi abu.
ABU..Allah Berkati UMNO

Anonymous said...

pada anon 11.57am diatas tu..Dr Hassan ali ni orang PAS lah..dia kena tendang dari PAS...apa kejadah nya kau nak libatkan UMNO..amboi kemain lagi celupar mulut kau nak abu kan BN/UMNO

Anonymous said...

Iyo, ayoh Jowo Meru, Selangor kabehan ne. Ojo ngedol ugomo neng ondo. Kito orak keduman dunio lek orak eneng ugomo ne. Undi seng apik!

Jowo sokong Hassan Ali!

gombakharapan said...

Salam Tuan , harap dapat tuan link kan blog sy ke blog hebat tuan , blog tuan tlh sy link kan ke blog saya http://gombakharapan.blogspot.com

Anonymous said...

Nampaknyaa penyokong2 pkr dan pas yg dah taksub sgt tu marah dgn Dr Hassan, kata umno pun x nak terima, tp dia org bahlol tak sedar ke mengagung2kan pemimpin yg dah di buang ke bakul sampah oleh umno. Memanglah kalau dah bodoh, tp tak mengaku kata org lain bodoh. DrHassan aku respek dr sblm dia join pas, sbnrnyaaku frust dia join pas sbb aku kenal ayah dia, adik dia lawyer tu bkn org koman2. Rasanya kalau nak bandingkan dgn anwar Dr Hassanlebih bersih. So penyokong2 kesesatan,sedarlah kamu tu dah jd tentera2 dajjal sebenarnya. Semuga Allah swt menunjukkan kebenaranNya nanti.

Anonymous said...

Aku rasa elok sgt YB Dr Hassan Ali join UMNO sekali dgn YB ZUL Kulim, boleh membawa UMNO agar lebih islamik, nak harapkan parti islam pun dah tak islam, setakat kebajikan parti biaDap pun boleh.

--ganasnyer--

Anonymous said...

Anon,January 21, 2012 11:23 AM

Gaya kau cakap penuh dengan kemarahan.

Adakah kau BAPAK AYAM yang menjual pelacur-pelacur dari Cina di Selangor.

Adakah kau ni orang suruhan/balaci tauke JUDI, ARAK & PELACUR di Selangor.

Adakah kau ISLAM dari segi NAMA di Kad Pengenalan.

Adakah kau di peminum tegar ARAK versi MELAYU.

Adakah kau pelanggar tetap kepada GRO-GRO di Selangot tu.

Tu la Dr Hassan Ali pergi BERSIH kan dosa-dosa yang kau buat di Selangor untuk elakkan PARASIT-PARASIT macam kau wujud di Selangor.

kingnek said...

sila sokong fb page 'saya sokong hassan ali', terima kasih!

Anonymous said...

Dasar orang kemaruk kuasa.....

penyokongketuanan said...

kalau dia kata dia betul, tak pe lah. Harap dia tak kafirkan sesama Muslimin. Keluar hadis separoh macam ramai pemimpin pas yang lain.

Anonymous said...

Yang buat komen semua di atas ni orang Islam ke orang Melayu. Kalau Islam takde kutuk-mengutuk, fitnah, tuduh tanpa bukti. Sudahlah tonggang-tonggek mengotorkan sejadah je. Penceramah BTN memang jaguh fitnah. Klau tak paksa kakitangan awam hadir pasti kososng.

penyokongketuanan said...

Semua yang puak anon January 22, 2012 6:21 PM kata tiadalah salah melainkan betul sahaja. Apa yang puak lain cakap tiada yang betul melainkan fitnah belaka. Tak cukup dengan 5 orang yang tuduh dia liwat, puak ni masih kata suci. Tak cukup bawak gambar video beserta saksi sekali, masih lagi kata Imam Mahdi. Kalau sampai nak tengok sendiri, tidurlah sebantal dengan dia, tok sah kata nampak, silap-silap boleh rasa sekali.

Anonymous said...

Dalam BTN dulu pun Dr Hassan Ali kami anggap dia motiveter yang amat berkesan. Kami prektiskan segala didikanya.

PAS kuat di Selangor kerana Dr Hassan Ali. Bukan Khalid Samad. PAS akan hancur jika dipimpin Khalid Samad. Itu fasal Hadi tak akan melantik Khalid Samad sebagai Pesuruhjaya PAS Selangor.

Taiping Mali said...

Tahniah. gambar cantik, boleh sparing dgn minaq jinggo .